hvilken prævention?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2011

MortilCilas

Jeg vil bruge kondom, da jeg ikke vil have nogen form for hormon ind i min krop, har overvejet kobberspiral, men har hørt så mange ting, så ved sq ikke om jeg tør :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

TbCp

Efter 1. fødsel fik jeg mini-piller, og da jeg stoppede med at amme gik jeg over til P-piller.... kan slet ikke forene mig med at der skal sidde et eller andet oppe i mig, eller at jeg selv skal proppe et eller andet derop... så p-piller it is

Anmeld

29. juni 2011

Fam. Madsen

jeg har svart homonspiral... jeg fik en efter jeg havde fået min første søn og skal have en op igen når jeg har født nummer to. grunden til jeg valgt homonspiral var at jeg ikke ville have ondt. jeg har endometriodes.. så det var det lægen på skejby anbefalde mig.

Anmeld

29. juni 2011

Brams

Ingenting

Skulle lykken tilsmile os igen, så ville det være fantastisk - selv om det nok ikke sker (var 12 år om at få Lærke).

Anmeld

29. juni 2011

mortilflere

Kondom ½ år og derefter overgangs alder og stå af i roskilde 

Anmeld

29. juni 2011

Nessie

Ingenting. Har svært ved at få børn, så ingen grund til at bruge noget herhjemme

Anmeld

29. juni 2011

Bare mig..

Inden jeg fik nicoline var det p-piller.. Den kunne jeg ikke tåle --> nicoline kom, og forinden havde jeg haft 5 forskellige slags som jeg ikke kunne tåle, og begyndte at bløde helt vildt hver gang der cirka var gået et halvt år.
6. slags pille blev jeg gravid efter et halvt år.
Da jeg havde født fik jeg pring hvilket jeg er SUPER glad for.. Og den har jeg indtil videre godt kunne tåle. Er i hvertfald hverken gravid, eller bløder

Anmeld

29. juni 2011

Camillakn

Jeg forhørede mig ved en jordemor og hun sagde at det svar hun kunne give mig var at alle de jordmødre hun kendte havde en hormonspiral efter fødsel.

Så det har jeg da tænkt mig er det jeg skal vælge ...

Anmeld

29. juni 2011

chael

Anonym skriver:

Ja hvilken prævention og hvorfor? Hvad kan anbefales?

Ingen hormon præperater til mig Kan ikke tåle det.

Så efter jeg har født, der står vi lidt på bar bund, med hvad vi skal gøre. Men tror jeg prøver p-piller igen.

*Camilla 27+0

Anmeld

29. juni 2011

Camillakn

Cilas skriver:

Jeg vil bruge kondom, da jeg ikke vil have nogen form for hormon ind i min krop, har overvejet kobberspiral, men har hørt så mange ting, så ved sq ikke om jeg tør :/

Der er bivirkninger ved kobberspiral fordi den udgiver lidt kobber som kan genere rigtig meget. Det gør en hormonspiral ikke. Men så kom hormonet .

Bare lige det jeg vidste om kobberspiral .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.