Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja hvilken prævention og hvorfor? Hvad kan anbefales?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi bruger p-ring. Elsker at få en sms hvor der står hvornår den skal tages ud og sættes op igen. Ellers glemmer jeg det nemlig. Manden kan ikke mærke den under sex og jeg lægger slet ikke mærke til den ellers
Efter fødsel blev jeg på p-piller... Når jeg har født denne gang, ved jeg ikke helt om det skal være p-piller eller andet...
jeg valgte at få kobberspiral.. og har indtil videre ikke haft problemer med den. og det fungere godt
det er 3 mdr siden jeg fik den op.. og er rigtig glad for den.. så er der da een mindre ting at tænke over
Anonym skriver: Ja hvilken prævention og hvorfor? Hvad kan anbefales?
Jeghar stemt "andet"..da du mangler Pessar
Det har jeg brugt og det er super.Nemt at have med at gøre, og skader ikke kroppen på nogen måde.KærligstSussie
SussieThyssen skriver: Jeghar stemt "andet"..da du mangler Pessar Det har jeg brugt og det er super.Nemt at have med at gøre, og skader ikke kroppen på nogen måde.KærligstSussie
Vidste der var noget jeg havde glemt Og tak for svar!
Anonym skriver: Vidste der var noget jeg havde glemt Og tak for svar!
Hehe..det er helt ok
Har stemt hormonspiral. Jeg var på p piller inden jeg blev gravid men har nu valgt at få en spiral.. Jeg fik den op for ca 1 mdr siden og pletbløder nærmest hele tiden , men når det holder skulle jeg næsten ikke få min mens mere.. Synes jeg er en stor fordel + man ikke skal huske at tage en pille hver dag
SussieThyssen skriver: Hehe..det er helt ok
vil du ikke forklare om den?
efter jeg har født tør jeg ikke bruge p-piller, vil gerne have tingene går naturens vej og ikke noget der påvirker min krop..
Sabina92 skriver: vil du ikke forklare om den? efter jeg har født tør jeg ikke bruge p-piller, vil gerne have tingene går naturens vej og ikke noget der påvirker min krop..
Værsågod
http://www.sexogsamfund.dk/Default.aspx?ID=103
Som jeg skrev har jeg selv brugt det i mange år, og havde ingen problemer what so ever.
Spørg..hvis du vil vide mere end der står i artiklen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128