hvilken prævention?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2011

JustAnotherName

Andet : P-sprøjte hver 3. måned

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

millapigen

chael skriver:

Ingen hormon præperater til mig Kan ikke tåle det.

Så efter jeg har født, der står vi lidt på bar bund, med hvad vi skal gøre. Men tror jeg prøver p-piller igen.

*Camilla 27+0

hvis du ikke kan tåle hormon kan du ikke få p-piller..

Kan nemlig ikke selv tåle hormon og jeg må ikke få p-piller. så har en kobberspiral da det er det eneste jeg kan tåle

Anmeld

29. juni 2011

lauras*mor*

Jeg har en kobber spiral... Den er jeg rigtig glad for... Manden mærker intet, og jeg er fri for en hel masse hormoner.. Da jeg for mange år siden efterhånden startede på p-piller tog jeg ret voldsomt på af dem, og derfor turde jeg ganske enkelt ikke tage chancen endnu en gang...
Det er rigtig dejligt ikke at skulle huske alt muligt, og bare kan være "normal"... Jeg synes i hvertfald det er skønt at vide at jeg er ren - altså ingen kunstige hormoner har i mig...

Min mens har været stabil siden jeg fik den, dog et par enkelte afvigelser hvilket skulle være normalt når der ikke er hormoner indblandet..

Jeg kan sagtens anbefale kobber spiral...

Anmeld

29. juni 2011

FogL

JustAnotherName skriver:

Andet : P-sprøjte hver 3. måned

Det lyder godt nok smart! 

Anmeld

29. juni 2011

sarahb

TbCp skriver:

Efter 1. fødsel fik jeg mini-piller, og da jeg stoppede med at amme gik jeg over til P-piller.... kan slet ikke forene mig med at der skal sidde et eller andet oppe i mig, eller at jeg selv skal proppe et eller andet derop... så p-piller it is

Anmeld

29. juni 2011

JustAnotherName

ciepige skriver:

Det lyder godt nok smart! 

Ja, det er smart ......Så skal jeg bare komme hos lægen og få den hver 3. måned. Det tager kun et øjeblik! Og så er jeg fri for at huske på ikke at glemme, at tage den dersens lille pille hver evig eneste dag

Anmeld

29. juni 2011

FogL

JustAnotherName skriver:

Ja, det er smart ......Så skal jeg bare komme hos lægen og få den hver 3. måned. Det tager kun et øjeblik! Og så er jeg fri for at huske på ikke at glemme, at tage den dersens lille pille hver evig eneste dag

Tror også jeg får svært ved det, når jeg engang skal igang igen, så er der gået 1½ år uden piller.. Men ved nu heller ikke om det bliver dem igen.. 

Anmeld

29. juni 2011

Fru.Ø

Hormonspiral og har bestemt ikke fortrudt det,er så glad for min

Har haft den i snart 2år nu og har ikke haft bøvl med den.

Anmeld

29. juni 2011

Kamulla

p ring fra Nuva ring

Anmeld

29. juni 2011

helora

Har haft hormonspiral i ca. et halvt år og er helt tilfreds med det. Har stort set ingen menstruation.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.