Er helt rundt på gulvet ! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2011

baby012

Mira0911 skriver:

Kender godt ventetiden, den er bare så laaaaaang.... Glæder mig til at høre mere om det... 

det kan man roligt sige at den er ja  

har slet ikke flere negle jeg kan bide ned eller noget hehe .. tror jeg vil ligge mig til at sove til kl. 12 imorgen.. så ventetiden næsten ovre . 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

Mira0911

gravid20 skriver:

det kan man roligt sige at den er ja  

har slet ikke flere negle jeg kan bide ned eller noget hehe .. tror jeg vil ligge mig til at sove til kl. 12 imorgen.. så ventetiden næsten ovre . 

Nyd aften med lækkerier... Ved det er svært... 

Anmeld

29. juni 2011

baby012

Mira0911 skriver:

Nyd aften med lækkerier... Ved det er svært... 

kan være jeg skulle prøve det  

- skal nok komme med en opdaterende tråd om hvordan det gik imorgen  

Tak for de beroligende ord de er altid gode at have med sig.. 

Anmeld

29. juni 2011

Mira0911

gravid20 skriver:

kan være jeg skulle prøve det  

- skal nok komme med en opdaterende tråd om hvordan det gik imorgen  

Tak for de beroligende ord de er altid gode at have med sig.. 

Var så lidt.. 

Anmeld

29. juni 2011

Jolene

uuuhh.. Det er så forfærdeligt at være bange. Har heldigvis kun været nervøs en gang... nej, det passer ikke. 2 gange, men det har ikke været til scanningerne. Jeg blev beroliget ret tidligt i graviditeten, da bebs er plantet, og jeg fik at vide, at det var en flot graviditet.

Men jeg var nervøs en dag, da jeg ikke havde mærket ham om morgenen. Havde i forvejen sovet dårligt med underlige drømme. Da jeg efter at have vasket op, stadig ikke havde mærket noget til ham, blev jeg bange. Prøvede at berolige mig selv og lægge mig på sofaen for at mærke efter. Da jeg endelig fik et puf, tudede jeg af lettelse!

Den anden gang var, da jeg var faldet på cyklen. Havde haft den i 2 måneder og cyklet til og fra arbejde hver dag, hvilket er små 30 km om dagen. Men så meldte defekten sig og smed mig over styret. En lille metal dims, der skal holde armen til rullebremsen foran, var ikke svejset ordentlig fast. Så forhjulet blokerede . Jeg tog heldigvis næsten hele faldet med mine albuer og arme, men havde også fået et stød i maven.

Den korte version. Nogle søde mennesker hjalp mig op, ringede til min mand, der kom susende , og vi kørte ud på Hvidovre. Lå til observation natten over. Der var heldigvis ikke sket noget. Men slaget i maven var, hvor moderkagen sidder, så der var risiko for den kunne løsne sig, hvilket ville betyde akut kejsersnit.

Kom lige i tanke om, at jeg også har været indlagt med stærke smerter i venstre side. Det var heldigvis ikke noget alvorligt. Ligamentbåndet ville ikke helt følge med, så havde mega ondt.

Selv om det virker som en del "komplikationer", så har jeg en fantastisk graviditet

Hhmmm... synes mine indlæg er lange i dag

Vær ikke bange for scanningen - alt er, som det skal væreTænk på at være positiv og glad, da baby kan mærke, hvordan du har det. Så glæd dig i stedet til at se bebs. Det var i hvert fald sådan jeg havde det. Jeg glædede mig altid til at kunne se ham. 

Anmeld

29. juni 2011

Isabella_mor

gravid20 skriver:

håber du har ret  

er mest bange for at der slet ikke er noget på skærmen, bare helt sort. altså at jeg har været ude for en MA . 

det tror jeg sgu ikke du har

hvornår skal du scannes?

Anmeld

30. juni 2011

baby012

Jolene skriver:

uuuhh.. Det er så forfærdeligt at være bange. Har heldigvis kun været nervøs en gang... nej, det passer ikke. 2 gange, men det har ikke været til scanningerne. Jeg blev beroliget ret tidligt i graviditeten, da bebs er plantet, og jeg fik at vide, at det var en flot graviditet.

Men jeg var nervøs en dag, da jeg ikke havde mærket ham om morgenen. Havde i forvejen sovet dårligt med underlige drømme. Da jeg efter at have vasket op, stadig ikke havde mærket noget til ham, blev jeg bange. Prøvede at berolige mig selv og lægge mig på sofaen for at mærke efter. Da jeg endelig fik et puf, tudede jeg af lettelse!

Den anden gang var, da jeg var faldet på cyklen. Havde haft den i 2 måneder og cyklet til og fra arbejde hver dag, hvilket er små 30 km om dagen. Men så meldte defekten sig og smed mig over styret. En lille metal dims, der skal holde armen til rullebremsen foran, var ikke svejset ordentlig fast. Så forhjulet blokerede . Jeg tog heldigvis næsten hele faldet med mine albuer og arme, men havde også fået et stød i maven.

Den korte version. Nogle søde mennesker hjalp mig op, ringede til min mand, der kom susende , og vi kørte ud på Hvidovre. Lå til observation natten over. Der var heldigvis ikke sket noget. Men slaget i maven var, hvor moderkagen sidder, så der var risiko for den kunne løsne sig, hvilket ville betyde akut kejsersnit.

Kom lige i tanke om, at jeg også har været indlagt med stærke smerter i venstre side. Det var heldigvis ikke noget alvorligt. Ligamentbåndet ville ikke helt følge med, så havde mega ondt.

Selv om det virker som en del "komplikationer", så har jeg en fantastisk graviditet

Hhmmm... synes mine indlæg er lange i dag

Vær ikke bange for scanningen - alt er, som det skal væreTænk på at være positiv og glad, da baby kan mærke, hvordan du har det. Så glæd dig i stedet til at se bebs. Det var i hvert fald sådan jeg havde det. Jeg glædede mig altid til at kunne se ham. 

Hold da op det må have været noget af et styrt :O 

Godt at der ikke skete noget med dig eller den lille .. 

glæder mig også rigtig meget til at se den igen nu er det jo 3 uger siden sidst  der slog det lille hjerte heldigvis fint.. har bare virkelig også haft nogen underlige drømme i nat, og min morgen kvalme var endelig væk, men jeg skal da lige love for at den er kommet tilbage idag, har allerede været ude og kaste op to gange .. og har det bare ekstremt dårligt .. glæder mig bare til at få bekræftet at det hele er okay 

tak for de støttende ord - 

Anmeld

30. juni 2011

Carl-Emil's mor

gravid20 skriver:

Er helt vildt rundt på gulvet af nervøsitet for imorgen.. Jeg er 13+1 og skal til skanning (NF) imorgen .. der er bare SÅ mange bekymringer ..... ! men den største er nok, hvad hvis jeg har fået en MA...  Eller at barnet lider af DS eller mangler et ben eller noget andet ! så den bette da jeg var 10+0 og der var det hele som det skulle være.. er bare SÅ bange for at det lille hjerte ikke slår, eller at livmoderen er helt tom .. oveni det sal jeg se x'en for første gang siden han forlod mig og den bette, og han har så siden fundet sig en yngre model (har stadig rigtig mange føelser for ham)   

hvad skal jeg dog gøre for at dulme denne nervøsitet ?? neglene er bidt ned, alle de bøger jeg har er læst, og kan simpelthen ikke finde en film der fjerner nerverne nok .. 

puha, det ikke nemt at være gravid .. alt for mange bekymringer .. 

Søde du.. Har jo skrevet lidt med dig og som en af de andre siger.. x'ens nye kæreste har INTET at gøre til DIN scanning overhoved... men forstår godt hvis det bliver svært for dig at sætte et ben i jorden og sige nej du skal ikke med ind...

Dernæst så forstår jeg dig 100% jeg er nemlig konstant selv sikker på at baby både er død og borte ti gange inden min NF og det er super hårdt, men ved du hvad det viser? Det viser bare at de babyer vi bær på er nogle der betyder alt for os  Du er lige lidt yngre end mig dermed er din risiko for DS endnu mere minimal end min, så det synes jeg absolut at du skal nyde kæmpe stort 

Håber du har fået lidt søvn i nat og kommer til at få en god dag.. Ser frem til en opdatering senere på dagen.. 

Anmeld

30. juni 2011

baby012

MorTilJanuar skriver:

Søde du.. Har jo skrevet lidt med dig og som en af de andre siger.. x'ens nye kæreste har INTET at gøre til DIN scanning overhoved... men forstår godt hvis det bliver svært for dig at sætte et ben i jorden og sige nej du skal ikke med ind...

Dernæst så forstår jeg dig 100% jeg er nemlig konstant selv sikker på at baby både er død og borte ti gange inden min NF og det er super hårdt, men ved du hvad det viser? Det viser bare at de babyer vi bær på er nogle der betyder alt for os  Du er lige lidt yngre end mig dermed er din risiko for DS endnu mere minimal end min, så det synes jeg absolut at du skal nyde kæmpe stort 

Håber du har fået lidt søvn i nat og kommer til at få en god dag.. Ser frem til en opdatering senere på dagen.. 

Tak søde 

Håber virkelig heller ikke han slæber hende med, tør slet ikke garentere for min opførsel så, hun skal bare holde sig LANGT væk fra mig og baby både før og efter fødsel, enten det eller droppe stoffer og alkohol. :/

håber det hele er som det skal være derinde, 

skal nok lige opdatere når jeg kommer derfra, og forsøge at få lagt nogen billeder ind  

Anmeld

30. juni 2011

baby012

isabellamor skriver:

det tror jeg sgu ikke du har

hvornår skal du scannes?

det håber jeg ikke men en masse underlige drømme i nat har ikke ligefrem beroliget mig hehe . 

det skal jeg kl 14 .. om meget lang tid .. !  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.