Er helt rundt på gulvet ! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2011

baby012

isabellamor skriver:

det skal nok gå godt. du er ung og chancerne for misdannelser er så minimal  

jeg ved det, men det sker jo for nogen .. og jeg var på prævention da jeg blev gravid.. så er bange for at det kan have skadet barnet .. 

er bare aldrig nået så langt i en graviditet før, det skal bare lykkes for mig denne gang .. men det er nok også derfor jeg er så nervøs, fordi at jeg netop har prøvet at miste før-

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

Mira0911

Jeg er sikker på det nok skal gå godt! 

Føj hvor var jeg selv møg hamrende bekymret, det var helt vildt... 

Heldigvis var alt i orden.... 

Anmeld

29. juni 2011

Isabella_mor

gravid20 skriver:

jeg ved det, men det sker jo for nogen .. og jeg var på prævention da jeg blev gravid.. så er bange for at det kan have skadet barnet .. 

er bare aldrig nået så langt i en graviditet før, det skal bare lykkes for mig denne gang .. men det er nok også derfor jeg er så nervøs, fordi at jeg netop har prøvet at miste før-

selvfølgelig lykkedes det for dig.. det er normalt at være mega nervøs jeg var også ved at skide grønne grise.. men scanningen gik så godt, og jeg var ovenud lykkelig efterfølgende, og så var der ikke mere nervøsitet.. du er over uge 12. og havde der været noget slemt med barnet så havde kroppen måske udskillet sig det før.. 

du er over safety zonen nu. og du kan det ikke gå andet end godt

Anmeld

29. juni 2011

MortilCilas

gravid20 skriver:

Det vil jeg prøve.. 

men er glad for at det ikke kun er mig der har det sådan, var bange for at jeg var pylret eller sådan noget hehe . 

Jamen man bliver nervøs, også fordi man elsker allerede den her lille baby

Anmeld

29. juni 2011

Camillakn

gravid20 skriver:

det håber jeg virkelig ikke sker, tror jeg besvimer hvis de tilkalder lægen når jeg ligger der 

Det var også mere at sådan forestillede jeg mig det ville ende. men gjorde det jo slet ikke. Sund og rask, fuld af liv og det hele

Anmeld

29. juni 2011

baby012

Mira0911 skriver:

Jeg er sikker på det nok skal gå godt! 

Føj hvor var jeg selv møg hamrende bekymret, det var helt vildt... 

Heldigvis var alt i orden.... 

super dejligt med nogen posetive erfaringer : ) ! håber alt er som det skal være.. der er bare SÅ lang tid til imorgen kl. 14  

Anmeld

29. juni 2011

Mira0911

gravid20 skriver:

super dejligt med nogen posetive erfaringer : ) ! håber alt er som det skal være.. der er bare SÅ lang tid til imorgen kl. 14  

Kender godt ventetiden, den er bare så laaaaaang.... Glæder mig til at høre mere om det... 

Anmeld

29. juni 2011

baby012

isabellamor skriver:

selvfølgelig lykkedes det for dig.. det er normalt at være mega nervøs jeg var også ved at skide grønne grise.. men scanningen gik så godt, og jeg var ovenud lykkelig efterfølgende, og så var der ikke mere nervøsitet.. du er over uge 12. og havde der været noget slemt med barnet så havde kroppen måske udskillet sig det før.. 

du er over safety zonen nu. og du kan det ikke gå andet end godt

håber du har ret  

er mest bange for at der slet ikke er noget på skærmen, bare helt sort. altså at jeg har været ude for en MA . 

Anmeld

29. juni 2011

baby012

Cilas skriver:

Jamen man bliver nervøs, også fordi man elsker allerede den her lille baby

Det har du ret i  

var nok værre hvis jeg slet ikke bekymrede mig om det lille meneske i min mave ,

Anmeld

29. juni 2011

baby012

Camillakn skriver:

Det var også mere at sådan forestillede jeg mig det ville ende. men gjorde det jo slet ikke. Sund og rask, fuld af liv og det hele

puha, syns godt nok at ventetiden er svær .. 

men forhåbelig er det det hele værd i sidste endne ..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.