Kønscanningen gik ikke som håbet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.757 visninger
20 svar
0 synes godt om
29. juni 2011

lilledittemor

Jeg har jo haft oprettet en tråd om, hvordan i, som ikke fik det køn i ønskede, tog det til scanningen.
Jeg havde mange forestillinger om at jeg ville nok alligevel tage det meget pænt, men min reaktion kom godt nok bag på mig..

Men efter weekenden og en masse shopping af kjoler osv. - så er jeg endelig ved at blive glad for at det er en lille pige
Hun er lige som hun skal være, fin og aktiv og perfekt størrelse, og hun har prikket lidt til mors mave..

Det er dog stadig svært ikke at tænke lidt "øv", når man ser de fede ting man kan få til drengene.. men han skal jo nok komme en dag.
Og de små fine kjoler gør jo også en helt blød i knæene - dog underligt at tænke på at det er til MIN lille datter.. Dog har kæresten og jeg alligevel fået brugt omkring 5000kr på tøj hah.

Har ikke haft lysten til at skrive det før nu, selvom kønsscanningen var i fredags.. tror dog at det kan "hjælpe" glæden på vej ved at sige det højt.

Og maven... den er nærmest stadig ikke-eksisterende

Men her er så et billede af vores ønskebarn - Bella Elina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

lilledittemor

Det blev lidt mere end ét billede

Anmeld

29. juni 2011

Kløver

Jeg er sikker på du nok skal knuselske din skønne lille pige, og måske der på et tidspunkt kommer en lillebror til hende Ihvertfald et tillykke med hende, for er da nogle dejlige billeder, og er jo skønt hun er sund og rask

Anmeld

29. juni 2011

lukasmor

Tillykke med lillepigen! Jeg er ikke du sek. i tvivl om at når du har hende i dine arme, vil du tænke: ihh hvor er jeg glad for at det blev en pige! For så er hun her og det bedste i verden for dig dejlige billeder

Anmeld

29. juni 2011

Janni.

Tillykke med jeres prinsesse, er sikker på du nok skal blive rigtig glad for hende 

Anmeld

29. juni 2011

DLM

er sikker på du vil elske din datter højt og der nok skal komme en dreng engang

kæresten og jeg har altid troet vi ønskede en datter først men da vi fik at vide det var en dreng vi ventede var vi lige så jublende lykkelige og han er verdens dejligste dreng. er sikker på når du får din datter i armene er der ingen der er bedre end hende

Anmeld

29. juni 2011

SaNiNa

Kan desværre ikke sætte mig ind i hvordan du føler.

Vi kender ikke selv kønnet men jeg ønsker mig ikke en dreng mere frem for en pige og det gjorde jeg heller ikke første gang.

Men jeg rigtig glad for du er begynd at nyde din lille pige

Anmeld

29. juni 2011

Diana...

Jeg har alle dage ønsket mig først en dreng og så en pige og det har jeg også fået mig! Men da jeg skulle til køns scanning her anden gang og fik at vide det var en pige tabte jeg både hat og briller hvis jeg havde det på  Jeg var SÅ sikker på jeg ville få en dreng og vidste ikke helt hvad jeg synes om det! Jeg kunne ikke købe tøj til hende eller noget der havde med piger at gøre jeg havde så svært ved at forstå det jeg havde virkelig troet det var en dreng og var sikker på jeg ikke kunne andet! 

Jeg var faktisk ikke glad for det før op til lige før jeg fødte jeg skammede mig SÅ  meget over det men sådan er det nu en gang bare. 

Da jeg havde hende i hånden var det først der at jeg virkelig blev SÅ glad for at jeg fik en pige og at jeg fik storebror og lillesøster som jeg altid har ønsket mig og at jeg fik chancen for at opleve begge køn. 

Jer er SÅ overlykkelig for dem begge og elsker dem begge højre end noget andet! Så bare rolig du kommer helt sikkert til at være glad for at det er en pige. 

De tanker en gravid kan have er sgu nogen gange helt hen i vejret men vi kan sgu ikke styre det med alle de hormoner vi har i os 

Tillykke med den lille pige de er nogen skønne nogen 

Anmeld

29. juni 2011

GitteC78

Tillykke med pigen

Sidste år fik vi af vide, at vi skulle have en dreng. Jeg blev så skuffet, da jeg ønskede mig så meget en pige. Der gik noget tid inden jeg vænnede mig til det, og syntes det var svært at skulle kigge på drenge tøj og ikke pige tøj. Jeg har en søster og syntes det var svært at skulle forholde mig til at det var en dreng, vi har nemlig flest piger i familien...

Så jeg kan helt sikkert godt sætte mig ind i hvad du føler. Jeg håber at når vi en gang skal have en ny, at det så bliver en pige. I september sidste år fik vi så vores lille dreng Daniel, han er super dejlig og jeg elsker ham helt vildt. Er også sikker på at du vil elske din datter når hun kommer.

Anmeld

29. juni 2011

tinasmor

Ditte_Marie skriver:

Jeg har jo haft oprettet en tråd om, hvordan i, som ikke fik det køn i ønskede, tog det til scanningen.
Jeg havde mange forestillinger om at jeg ville nok alligevel tage det meget pænt, men min reaktion kom godt nok bag på mig..

Men efter weekenden og en masse shopping af kjoler osv. - så er jeg endelig ved at blive glad for at det er en lille pige
Hun er lige som hun skal være, fin og aktiv og perfekt størrelse, og hun har prikket lidt til mors mave..

Det er dog stadig svært ikke at tænke lidt "øv", når man ser de fede ting man kan få til drengene.. men han skal jo nok komme en dag.
Og de små fine kjoler gør jo også en helt blød i knæene - dog underligt at tænke på at det er til MIN lille datter.. Dog har kæresten og jeg alligevel fået brugt omkring 5000kr på tøj hah.

Har ikke haft lysten til at skrive det før nu, selvom kønsscanningen var i fredags.. tror dog at det kan "hjælpe" glæden på vej ved at sige det højt.

Og maven... den er nærmest stadig ikke-eksisterende

Men her er så et billede af vores ønskebarn - Bella Elina

Jeg har en pige og skal have en til, og er så super glad for det. Her lister jeg lige nogle af de ting op som gør som jeg havde i tankerne:

(IKKE!! for at sige, at disse ting ikke gælder for drenge)

Jeg tænker, at det bliver hyggeligt med en masse syslerier når hun bliver lidt ældre (klippe, klistre, ting fra Panduro), når hun bliver endnu ældre (6-7 år) så gå ud på tøse-frokost, blive fortrolige som voksne, være mormor med alt hvad det indebære hvor man jo ofte er utrolig tæt med sin mor (jeg er i hvertfald) og se ens barnebarn og forkæle det meget.

Måske er det fordi mig og min søs og min mor har haft sådan et dejlig forhold, at jeg bare ønsker at sådan skulle det også være for mig og min pige. Jeg elsker det faktum, at jeg har haft sådan en god rollemodel i min mor, fordi jeg så ved, jeg kan gøre mange af tingene på samme måde.

Hvis vi skulle have et barn til en dag, ville jeg dog gerne have en dreng. Men det er fordi alle altid snakker om det der "mors dreng", men jeg tænker bare på, at man som voksen måske har et mere tæt forhold til sin mor som pige, end man måske ville have som dreng (men igen kun fordi jeg kan relaterer til hvor godt jeg har det med min mor)

Tænkte bare lige, at jeg ville ridse nogle af de ting op, som i hvertfald gør at JEG er rigtig glad for at have en pige. Om det så overhoved kommer til at holde stik er jo ikke til at vide, og lige meget hvad, så forelsker man sig jo i det lille væsen der kommer ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.