Kønscanningen gik ikke som håbet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2011

2babygirls

Piger er bare SÅ seje !!!!!

Hilsen en stolt mor til en lille vild drengepige på snart 9 mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

Den lykkelige

Jeg havde det lidt ligesom dig.. vi var bare total sikre på det ville blive en dreng.. ved ikke hvorfor eller hvordan man kan bilde sig ind at det er det   
Men vi havde fået en kønsscanning en times kørsel hjemmefra og da vi fik afvide det var en pige og ikke dreng, så var der bare musse stille på køreturen hjem.. Den skulle godt nok lige "sluges".. Men altså tog også kun mig nogle dage.. da vi begyndte snakke navne til piger i stedet og shopping, indretning af værelse osv, så glemmer man fuldstændig den følelse.. Min datter er 4,5 måneder nu og jeg ville ikke ønske noget andet i denne verden end hende som MIN datter  Elsker hende så højt og mere end jeg troede var muligt.. kommer du også til..  
Men kan sagtens følge dig.. men dejligt du allerede nu har det bedre med det!!

Anmeld

29. juni 2011

Maise

Tillykke med lillepigen. Så kan du håbe på det bliver en drengepige. jeg har en af slagsen på 1,5 år, og hun er så skøn og skæg. Du kommer til at elske dit barn uanset kønnet.

Anmeld

29. juni 2011

lilledittemor

Maja84 skriver:

Jeg er sikker på du nok skal knuselske din skønne lille pige, og måske der på et tidspunkt kommer en lillebror til hende Ihvertfald et tillykke med hende, for er da nogle dejlige billeder, og er jo skønt hun er sund og rask

Det er jeg også sikker på at jeg kommer til
Tusind tak.

Anmeld

29. juni 2011

lilledittemor

Lukasmor skriver:

Tillykke med lillepigen! Jeg er ikke du sek. i tvivl om at når du har hende i dine arme, vil du tænke: ihh hvor er jeg glad for at det blev en pige! For så er hun her og det bedste i verden for dig dejlige billeder

Tak

Anmeld

29. juni 2011

lilledittemor

Diana... skriver:

Jeg har alle dage ønsket mig først en dreng og så en pige og det har jeg også fået mig! Men da jeg skulle til køns scanning her anden gang og fik at vide det var en pige tabte jeg både hat og briller hvis jeg havde det på  Jeg var SÅ sikker på jeg ville få en dreng og vidste ikke helt hvad jeg synes om det! Jeg kunne ikke købe tøj til hende eller noget der havde med piger at gøre jeg havde så svært ved at forstå det jeg havde virkelig troet det var en dreng og var sikker på jeg ikke kunne andet! 

Jeg var faktisk ikke glad for det før op til lige før jeg fødte jeg skammede mig SÅ  meget over det men sådan er det nu en gang bare. 

Da jeg havde hende i hånden var det først der at jeg virkelig blev SÅ glad for at jeg fik en pige og at jeg fik storebror og lillesøster som jeg altid har ønsket mig og at jeg fik chancen for at opleve begge køn. 

Jer er SÅ overlykkelig for dem begge og elsker dem begge højre end noget andet! Så bare rolig du kommer helt sikkert til at være glad for at det er en pige. 

De tanker en gravid kan have er sgu nogen gange helt hen i vejret men vi kan sgu ikke styre det med alle de hormoner vi har i os 

Tillykke med den lille pige de er nogen skønne nogen 

Det er også sådan det skal være - drengen først og så en lillesøster..
Derfor jeg stadig ikke helt kan forholde mig til det

Men er ikke i tvivl om at hun bliver min lille øjesten når hun kommer

Tusind tak

Anmeld

29. juni 2011

lilledittemor

Den lykkelige skriver:

Jeg havde det lidt ligesom dig.. vi var bare total sikre på det ville blive en dreng.. ved ikke hvorfor eller hvordan man kan bilde sig ind at det er det   
Men vi havde fået en kønsscanning en times kørsel hjemmefra og da vi fik afvide det var en pige og ikke dreng, så var der bare musse stille på køreturen hjem.. Den skulle godt nok lige "sluges".. Men altså tog også kun mig nogle dage.. da vi begyndte snakke navne til piger i stedet og shopping, indretning af værelse osv, så glemmer man fuldstændig den følelse.. Min datter er 4,5 måneder nu og jeg ville ikke ønske noget andet i denne verden end hende som MIN datter  Elsker hende så højt og mere end jeg troede var muligt.. kommer du også til..  
Men kan sagtens følge dig.. men dejligt du allerede nu har det bedre med det!!

Efter scanningen jeg bare sammen og min kæreste måtte trøste mig..
og så trillede tårerne ellers bare ned af kinderne på mig flere timer efter.

Men glæder mig alligevel til hun kommer til verden

Tak for din fortælling

Anmeld

29. juni 2011

Den lykkelige

Ditte_Marie skriver:

Efter scanningen jeg bare sammen og min kæreste måtte trøste mig..
og så trillede tårerne ellers bare ned af kinderne på mig flere timer efter.

Men glæder mig alligevel til hun kommer til verden

Tak for din fortælling

Kan du også rolig gøre.. For det bliver sååå dejligt og du vil ende med at undre dig total over hvorfor du dog overhovedet ville have andet end hende  held og lykke med det hele..

Anmeld

29. juni 2011

Isabella_mor

der er også bare SÅ MEGET pigetøj at man ikke kan blive andet end glad i låget når man er ude og shoppe  

Anmeld

29. juni 2011

Baby_girl2011

Ditte_Marie skriver:

Det blev lidt mere end ét billede

Heeey..

Tillykke med din prinsesse.. Jeg venter selv her en prinsesse mere.. Har en fra juli 08 og hun er det bedste der er sket..

Kan huske da hun låg inde i maven på mig og da jeg var til MD scanning fik jeg afvide at hun ville blive en pige.. Jeg blev så skuffet for jeg havde sæt mig i hovedet at hun skulle være en dreng..

Meen op med humøret..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.