Familiens reaktion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2011

-Sigrid-

**Stolt Mor<3** skriver:

Godt det kunne bruges

Jeg fødte os selv i fødekar Kan os kun anbefales, og havde ikke en skræmme, ingen rift eller noget, steg lige direkte op af karret helt smertefri trods en smertefuld fødlel kunne jeg intet mærke da jeg havde født, og fik lige tørt mig osv og straks igang med at tage billeder af mit vidunder, fordi jeg ikke syntes mine "hjælpere" tog billederne fra gode nok vinkler Men det jeg ville sige var at efter en vandfødsel kunne jeg stå lige op af karret, smertefri, fordi mellemkødet ikke havde det tryk som det ellers får hvis man ligger på en hvilkensom helst anden måde uden vand og barnet så trykker ned via tyngdekræften  for fødekar OG hjemmefødsler !!  

håber du får en helt fantastisk oplevelse med det !

Tak tak - så er det jo bare at fortælle det til vores jordemoder imorgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

-Sigrid- skriver:

Tak tak - så er det jo bare at fortælle det til vores jordemoder imorgen

Lige nøjagtig !

Anmeld

1. juli 2011

Corn

**Stolt Mor<3** skriver:

Godt det kunne bruges

Jeg fødte os selv i fødekar Kan os kun anbefales, og havde ikke en skræmme, ingen rift eller noget, steg lige direkte op af karret helt smertefri trods en smertefuld fødlel kunne jeg intet mærke da jeg havde født, og fik lige tørt mig osv og straks igang med at tage billeder af mit vidunder, fordi jeg ikke syntes mine "hjælpere" tog billederne fra gode nok vinkler Men det jeg ville sige var at efter en vandfødsel kunne jeg stå lige op af karret, smertefri, fordi mellemkødet ikke havde det tryk som det ellers får hvis man ligger på en hvilkensom helst anden måde uden vand og barnet så trykker ned via tyngdekræften  for fødekar OG hjemmefødsler !!  

håber du får en helt fantastisk oplevelse med det !

Tror ikke nødvendigvis det har noget med vandet at gøre, om man revner eller ej.

Min teori går mere på, hvor afslappet og hvor "rutineret" man er.

Første gang revnede jeg "mest" -  det var på sygehus

Anden gang fik jeg få sting - på sygehus

Tredje gang skete der ingenting - hjemme

Men alle tre gange har jeg været oppe og rende lige efter fødslen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.