Ved ikke lige hvordan du skal fortælle det, Jeg selv fødte hjemme, det var en fantastisk drømmefødsel, som kun havde kunne finde sted hjemme, ellers ville jeg have født i bilen, da fødslen fra aller aller første vee tog 1 ½ time, hvilket jeg godt var klar over ikke ville tage så længe, da den tidligere førsel os var hurtig overstået
Så det var 1 ud af mange grunde til vi valgte at føde hjemme, og kommer der en gang mere så uden at blinke vælger vi det igen! Alt andet vil måske ende i forfærdelige ting midt på motorvejen!
Men jeg tror hvis jeg var dig at jeg ville sætte mig ind i facts og vide noget om hjemmefødsler så du kan fortælle din familie som er kritiske om det.
f.eks at det er 10 GANGE mere farligt at KØRE I BIL til sygehuset end det er at FØDE HJEMME. og det er saaandelig ikke så lidt, så kommer fødslen oveni med fremmede bakterier, større og flere indgræb osv. Og ikke at forglemme turen i bil ell HJEM fra sygehuset, det sparer man den lille nyfødte for i hjemmet, og føder du på sygehus skal du os ind og have taget hæle prøve osv, men føder du hjemme foregår den i hjemmet, og det gør alle JM undersøgelser mm os. Og så har de jo ILT med i hjemmet, da min familie hørte det, så åbnede de mere op for det, og idag efter hvad de ved og oplevelsen da de var med til fødslen så har de inden fordomme eller dumme ting at sige omkring hjemmefødsler, ja ganske enkelt, så kan det være svært at forstå at folk tør føde andre steder 
Anmeld