Preghiera skriver:
Hehe, nåh ja, det er da også rigtigt! 
Det er også fordi jeg tænker at når vi starter PB så bliver vi nødt til at finde et andet sted at bo. Lige nu bor vi i en stor 2-værelses og det vil min kæreste heller ikke være med til at vi har med en lille én. (Så kræsen han dog er
) Men ja, jeg blev bare ramt af den der tvivl om alt nu kan lade sig gøre! For jeg føler bestemt ikke at vi har mange penge at gøre godt med til hverdag og tanken om en ekstra beboer! Uha-da
Men genbrug er jeg all-in-for! -Også om jeg så var millionær. Elsker konceptet og har ingen fine fornemmelser på den konto. Ved også at jeg helt naturligt kommer til at arve fra mine småsøskende, men er ret sikker på at vi ikke får nogle store gaver fra mine forældres side (Ikke at de ikke under os det, men det med store gaver og pengebeløb, det ligger ikke til min familie eller opdragelse).
Æææihhj, det er bare manden der har snakket økonomi igen og stresset mig.. Tsk! 
Altså det synes jeg jo heller ikke er et problem! (Ja, jeg synes jo bare i skal i gang. Haha!). Vi flytter også først fra vores 2-værelses nu her d. 15, men indskud er jo ikke dyrt mange steder + man jo gerne får noget tilbage fra hvor man bor. Vi skal af med 8000 pr. mand ca. som er indskud + 1 måneds husleje. Og så regner boliginspektøren, at vi får det meste af indskuddet tilbage fra denne lejlighed (10.000)
Altså self. er det vigtigt at tænke på ALT det økonomiske. Men du skal også tænke på, at i fx kan få delvis økonomisk friplads for den lille, hvis i ikke tjener mere end ca. 500.000 om året samlet (SU-lån tæller ikke med, hvis i har den slags).
Og selvom man ikke får store gaver, kan de dyre ting jo sagtens købes i rigtig god stand brugt 
Men ja, jeg er måske også bare meget "Det tager vi som det kommer"-typen 
Anmeld