Hvor mange penge lånt el. opsparet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2011

kamtok

Da du og din kæreste/mand besluttede jer for at starte PB, var det så med en fornuftig baby-opsparing på kontoen, var det med et hurtigt lån i banken (fx. ved uplanlagt graviditet) eller var økonomien god nok til ikke at bekymre sig/tænkte I ikke over det?

Fortæl, fortæl piger

Vi starter PB om en 5 måneders tid og min kæreste betaler af på et lån (ca. 50.000) han har fast arbejde som pædagog og jeg er lærerstuderende (og har ingen gæld). Sammen har vi også en bil.

Er vi fucked eller klarer vi den?

I skal nok klare den.

Jeg er voksenelev og min mand har fast arbejde. Vi har langt mere gæld (både bil og lejlighed), har 1 barn og vi kan godt klare os. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

Clisolka

Jeg har fast job, og min kæreste på KH, så her var der heller ikke det store at rykke rundt med - med 2 huslejer (vi boede ikke sammen på det tidspunkt).

Vi havde hverken sparet op - eller taget lån da jeg stod med de 2 gyldne streger  Jeg købte ind efterhånden, dog måtte vi lige sætte penge til side til barnevognen (hvor vi ikke købte noget i 1-2 måneder)  

En baby har ikke brug for alt i starten alligevel, det kommer efterhånden 

Anmeld

27. juni 2011

Preghiera

Mi skriver:

Man bestemmer altså i høj grad hvor dyrt det med børn bliver. Vi havde ikke opsparing men det gik fin, og vi fik endda tvillinger og jeg havde ikke job, var lige blevet uddannet pædagog.