Delebarn - Den første tid ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2011

Ox.

Gittemor09 skriver:

ja, lige præcis... og lige pludselig sker alting bare så stærkt, og man når slet ikke at reagere....

og så dem der har deres barn 24:7 (uden en far til at træde til) ville sådan ønske at de bare kunne have en fridag eller frinat engang imellem....

Præcis, det er sikkert heller ikke nemt ..

Må bare tænke at det er det bedste for hende i længden det der er sket, hun er heller ikke tjent med forældre der ikke elsker hinanden på den måde længere ..

Jeg har også fundet mig en skøn kæreste og har fået den smukkeste lille bonusdatter der er 1 år yngre end min ..

Men jeg savner hende sådan ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

Gittemor09

Ox. skriver:

Præcis, det er sikkert heller ikke nemt ..

Må bare tænke at det er det bedste for hende i længden det der er sket, hun er heller ikke tjent med forældre der ikke elsker hinanden på den måde længere ..

Jeg har også fundet mig en skøn kæreste og har fået den smukkeste lille bonusdatter der er 1 år yngre end min ..

Men jeg savner hende sådan ..

det er nemlig det bedste at gå fra hinanden frem for at diskutere foran barnet hele tiden...

men prøv at få det bedste ud af situationen, så er jeg sikker på at alt nok skal gå..

og er glad for at høre at du har fundet dig en sød kæreste+bonusdatter...

iiihhh hvor ville jeg gerne have en mere... men vil lige flytte først

Anmeld

27. juni 2011

Ox.

Gittemor09 skriver:

det er nemlig det bedste at gå fra hinanden frem for at diskutere foran barnet hele tiden...

men prøv at få det bedste ud af situationen, så er jeg sikker på at alt nok skal gå..

og er glad for at høre at du har fundet dig en sød kæreste+bonusdatter...

iiihhh hvor ville jeg gerne have en mere... men vil lige flytte først

Tusind tak for dine søde ord og hjælp

Vi vil heldigvis også begge gerne have en mere, men vi venter lige lidt da hans datter jo som sagt kun er 9 måneder

Men min datter er jo 2, så åha kan godt mærke jeg er småskruk hehe ...

Anmeld

27. juni 2011

Lisbeth85

Ox. skriver:

Ved ikke helt hvordan jeg skal starte det ..

Vi deler vores datter 50/50, og det er stadig nyt på den måde ..

Men jeg er bare så knust, føler pludselig mit liv ikke rigtig giver mening når jeg ikke har hende, jeg er helt ødelagt indeni, bare det at stå op om morgenen og tage på job, komme hjem og vide hun ikke er der ... Det gør så ondt.

Jeg laver stort set ikke andet end at sidde i tårer hele tiden ..
Jeg prøver desperat at finde noget positivt i alt det her ...

Hvordan kommer jeg 'videre' ? Jeg kan bare ikke vende mig til det, jeg føler mig så tom indeni, det kan ikke beskrives med ord ...

Jeg savner hendes smil, hendes latter, alt ...

Er der andre der har og er igennem det samme, hvad gør i?

Jeg skal undvære min dreng snart hver 2. lørdag-søndag og senere bliver samværet forlænget. (Dog kun hver 2. weekend og ikke 50/50). Men jeg har også lige skrevet herinde for et par dage siden hvordan den første tid er, når man skal undvære sit lille barn. DU kan måske læse nogle af de svar i min tråd, og få smilet lidt frem midt i din trælse tid uden din lille pige. Det er aldrig rart at være væk fra dem, som man elsker. Og slet ikke sit lille barn. Men prøv at booke ugen til hygge med veninder, hobbies etc. så der ikke er så meget tid alene til at savne. Det er netop, når man sidder alene, at alle tankerne kommer og de kører rundt i hovedet på en. Så jeg tænker, at det ville være rart for dig med en masse at lave, når dit barn er ude hos sin far

Kram og tanker fra en anden mor, som snart skal til at undvære hendes lille øjesten

Anmeld

27. juni 2011

pussepige

Ox. skriver:

Ved ikke helt hvordan jeg skal starte det ..

Vi deler vores datter 50/50, og det er stadig nyt på den måde ..

Men jeg er bare så knust, føler pludselig mit liv ikke rigtig giver mening når jeg ikke har hende, jeg er helt ødelagt indeni, bare det at stå op om morgenen og tage på job, komme hjem og vide hun ikke er der ... Det gør så ondt.

Jeg laver stort set ikke andet end at sidde i tårer hele tiden ..
Jeg prøver desperat at finde noget positivt i alt det her ...

Hvordan kommer jeg 'videre' ? Jeg kan bare ikke vende mig til det, jeg føler mig så tom indeni, det kan ikke beskrives med ord ...

Jeg savner hendes smil, hendes latter, alt ...

Er der andre der har og er igennem det samme, hvad gør i?

Smider lige en masse  til dig..

Anmeld

27. juni 2011

Anne85

Kan slet ikke forestille mig hvor ondt det må gøre at være i din situation Sussie... vidste slet ikke det var forbi med dig og Jonas

Men ville lige sende et

Anmeld

27. juni 2011

Ox.

Lisbeth85 skriver:

Jeg skal undvære min dreng snart hver 2. lørdag-søndag og senere bliver samværet forlænget. (Dog kun hver 2. weekend og ikke 50/50). Men jeg har også lige skrevet herinde for et par dage siden hvordan den første tid er, når man skal undvære sit lille barn. DU kan måske læse nogle af de svar i min tråd, og få smilet lidt frem midt i din trælse tid uden din lille pige. Det er aldrig rart at være væk fra dem, som man elsker. Og slet ikke sit lille barn. Men prøv at booke ugen til hygge med veninder, hobbies etc. så der ikke er så meget tid alene til at savne. Det er netop, når man sidder alene, at alle tankerne kommer og de kører rundt i hovedet på en. Så jeg tænker, at det ville være rart for dig med en masse at lave, når dit barn er ude hos sin far

Kram og tanker fra en anden mor, som snart skal til at undvære hendes lille øjesten

Tusind tak for dit svar

Det er rart at høre hvordan andre har det i samme situation, synes det er super hårdt, og prøver at finde på alt muligt andet at tænke på, men hun florere self. så meget i mine tanker ...

Anmeld

27. juni 2011

Ox.

Anne85 skriver:

Kan slet ikke forestille mig hvor ondt det må gøre at være i din situation Sussie... vidste slet ikke det var forbi med dig og Jonas

Men ville lige sende et

Det er efterhånden et godt stykke tid siden, men vi har ikke snakket for højt om det ... Havde slet ikke regnet med det ville ende sådan her, men man kan jo aldrig vide ...

Tak for dit knus - det varmer altid

Anmeld

27. juni 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Hvordan reagerer din datter på det? Jeg synes, det må være forfærdeligt svært for sådan en lille størrelse ikke at have en fast base, men at blive "rykket op" hver uge. Er det en holdbar løsning, I har valgt?

Anmeld

28. juni 2011

Ox.

Mor og meget mere skriver:

Hvordan reagerer din datter på det? Jeg synes, det må være forfærdeligt svært for sådan en lille størrelse ikke at have en fast base, men at blive "rykket op" hver uge. Er det en holdbar løsning, I har valgt?

Hun har det faktisk rigtig fint virker det til ..

Når jeg har hende spørger hun dog meget til hendes far, og omvendt .. men hun smiler og griner ligeså meget som hun altid har gjort ..

Vi er dog også gode til at ringe til hinanden når vi har hende mm...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.