Delebarn - Den første tid ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2011

MomseJulia

Må virkelig tage hatten af for at i er en dele familie med et lille barn hvor i køre 50/50!

Syntes så tit delebørn bor ved mor, besøger far, og en far er lige så vigtig som mor !

Få det bedste ud af når du ikke har din datter, gå lange ture, cykle en tur eller hvad du nu har lyst til om aften, så du ikke bare sidde hjemme og savner din datter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

Chamomile

Jeg har Celina i ulige uger (vil lige tilføje, at det ikke er med mine gode vilje 7/7), så ved hvor hårdt det er at undværre sit barn. Heldigvis har vi den aftale, at vi ser hende 1 gange om ugen- som hjælper. Jeg fordyber mig i min interesse som er Buddhisme, og forsøger at lave aftaler så mit liv ikke går i stå de uger hun ikke er hjemme. Så prøver at få noget positivt ud af det, og lader op til når hun er hjemme Sig til, hvis du har brug for at snakke. Kram

Anmeld

28. juni 2011

Chamomile

Dobbelt post.

Anmeld

28. juni 2011

Gittemor09

Ox. skriver:

Tusind tak for dine søde ord og hjælp

Vi vil heldigvis også begge gerne have en mere, men vi venter lige lidt da hans datter jo som sagt kun er 9 måneder

Men min datter er jo 2, så åha kan godt mærke jeg er småskruk hehe ...

det skal du skam slet ikke takke for er bare glad for at jeg kunne hjælpe humøret en smule

ja, synes altså også man hurtigt bliver skruk min er dog først 2 om tre måneder...!! så der skal nok også gå lidt endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.