Hej
Jeg har også begivet mig i kast med anna wahlgrens metode... desværre ikke med så meget held som hos dig. Jeg startede med viljen i behold og fast beslutte på at gennemføre mit valg.
Pt fungere jeg nærmest som alenemor, da min kæreste er rejsemontør så har virkelig behov for noget mere søvn så jeg står helt alene med knægten. Det er ren tortur ikke at få sin nattesøvn.
Idag køre vi på 7 dag og han vågner stadig min 2 gange i løbet af natten. Men det er barnemad i forhold til de 2 første døgn hvor han vågnede hver ½ time... jøsses jeg var træt. Oven i det er han også blevet en gladere dreng som har mod på livet, ikke længere så pylret. Jeg tænker det er fordi han får sin nattesøvn. Selv om det har stået på i mange døgn nu er jeg en helt anden idag. Man er let at gøre tilfreds når får lidt... 
Anna w. Skriver at ved man med sikkerhed at man ikke kan gennemføre de 3 nætter så bør man lade vær. Og så vil det ta langt længere tid, måske 7 nætter med uafbrudt kamp.
Det rendte jeg índ i... Han fik sin 3 mdr vacc (han er knap 4 mdr.)på 3 døgn, han havde meget høj feber så han var slet ikke fyldt ordentlig op i maven i løbet af dagen. Jeg var nød til at ta ham for at gi ham panodil.
Når jeg læser dit tænker jeg hvor det slog fejl hos os er at han den første nat ikke kun havde sovet 3-5 timer, nok nærmere 5 timer.
Det skal dog siges han er blevet lettere at putte, hvilket før var nærmest umulig. Jeg travede vores "lille by" tynd for at få ham til at sove.
Han elsker sin barnevogn så dette er trods alt en alletiders løsning.
Jeg er fast besluttet på at holde ud endnu... Han skal nok lære det!
Anmeld