Så ramte jeg Termin!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2011

Zibi_84

acdp8620 skriver:

Jeg gik 4 dage over tid, og havde ingen tegn overhovedet op til. Det startede med veer kl 4.15 om morgenen, og kl. 19.37 havde vi den dejligste lille pige i armene

Håber dog ikke for dig du skal gå over tid, så sender ligge en masse vestøv i din retning

Det lyder rigtig godt Det er altså sjovt som de fleste jeg kender og har hørt om, har fået veer om natten. Der er noget om at ret mange får veer på det tidspunkt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

Zibi_84

Cilas skriver:

Jeg var sikker på at jeg ville blive sat igang, selvom jeg havde sme veer om natten, og det kom som et chok, da vandet gik

Uhh tror jeg gerne! Jeg har meget fostervand, så min jordemor siger at hvis mit vand pludselig går, så går det i et stort PLASK! Håber ikke jeg sidder i bilen hvis det sker hehe

Anmeld

28. juni 2011

MortilCilas

Zibi_84 skriver:

Uhh tror jeg gerne! Jeg har meget fostervand, så min jordemor siger at hvis mit vand pludselig går, så går det i et stort PLASK! Håber ikke jeg sidder i bilen hvis det sker hehe

Hehe kan jeg godt forstå
Mit det 'sprang' i det jeg vendte mig i sengen, også sived det stille og roligt, så måtte tage et mega tygt bind på, som blev gennemblødt på ingen tid. Men var sikker på jeg tissed i mine bukser

Anmeld

29. juni 2011

foto på lærred

Zibi_84 skriver:

Hej med jer. Så blev det sørme også min tur til at nå Termin. Det er så urealistisk og fantastisk, og samtidig så hårdt ikke at vide noget som helst om hvornår det sker...Man skal godt nok være tålmodig hehe Har hverken haft kraftige plukkeveer, menssmerter eller mistet slimproppen...Men maven er dog sunket...Er der nogen af jer der ikke har haft optakt til noget, men alligevel fået pludselige veer eller vandafgang?...Kryds gerne finger for at der sker noget meget snart Sender også postitive tanker til aller jer andre som har termin eller derover Livet er skønt. Knus Maria

Sket noget endnu

Anmeld

29. juni 2011

Zibi_84

foto på lærred skriver:

Sket noget endnu

Nej intet. JM mærkede på mig indvendigt, og jeg er slet ikke åben endnu...Min mand og jeg gik hjem med en rigtig ærgelig følelse...men som hun sagde, så kan det jo alligevel ske når som helst....Min mand beskriver det som en gave man kan se ligge lige foran en, men man må bare ikke pakke den ud endnu

Tak fordi du spurgte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.