Så ramte jeg Termin!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.002 visninger
34 svar
0 synes godt om
26. juni 2011

Zibi_84

Hej med jer. Så blev det sørme også min tur til at nå Termin. Det er så urealistisk og fantastisk, og samtidig så hårdt ikke at vide noget som helst om hvornår det sker...Man skal godt nok være tålmodig hehe Har hverken haft kraftige plukkeveer, menssmerter eller mistet slimproppen...Men maven er dog sunket...Er der nogen af jer der ikke har haft optakt til noget, men alligevel fået pludselige veer eller vandafgang?...Kryds gerne finger for at der sker noget meget snart Sender også postitive tanker til aller jer andre som har termin eller derover Livet er skønt. Knus Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

lounika

uiiii tillykke , kender følsen for jeg nået samme pungt i går .

men nej jeg har heller ikke nogle tejn på noget som helst,

så må vi se hvem der kommer først. er det din den første? ved du om det en dreng eller pige?

Anmeld

26. juni 2011

Nessie

Jeg sender masser af til jer begge to, så I snart får jeres babyer i armene

Anmeld

26. juni 2011

Zibi_84

lounika skriver:

uiiii tillykke , kender følsen for jeg nået samme pungt i går .

men nej jeg har heller ikke nogle tejn på noget som helst,

så må vi se hvem der kommer først. er det din den første? ved du om det en dreng eller pige?

Så må vi siges at være i samme båd! Er du ikke også SÅ KLAR

Ja det er vores første, og det bliver en dreng.

I skal også have en lille gut ikke?  Hvad gør du for at få ventetiden til at gå om jeg må spørge?

Anmeld

26. juni 2011

A&F

Sender dig en masse vestøv og krydser fingre for, at du snart har baby i armene

Anmeld

26. juni 2011

Zibi_84

Nessie skriver:

Jeg sender masser af til jer begge to, så I snart får jeres babyer i armene

TUSIND TAK 

Tro og søde tanker kan flytte bjerge....BASTA

Anmeld

26. juni 2011

Thereseh

Jeg er nu gået en uge over tid, og har i tre uger haft masser af plukkeveer og små veer - så der behøver ikke være tegn for at der sker noget. Hi hi. Håber alle vi Juni tøser snart blir Juni mødre ! :-)

Anmeld

26. juni 2011

Nessie

Thereseh skriver:

Jeg er nu gået en uge over tid, og har i tre uger haft masser af plukkeveer og små veer - så der behøver ikke være tegn for at der sker noget. Hi hi. Håber alle vi Juni tøser snart blir Juni mødre ! :-)

Så får du også en masse for at der snart sker noget

Positive tanker sendes til jer alle tre

Anmeld

26. juni 2011

lounika

Zibi_84 skriver:

Så må vi siges at være i samme båd! Er du ikke også SÅ KLAR

Ja det er vores første, og det bliver en dreng.

I skal også have en lille gut ikke?  Hvad gør du for at få ventetiden til at gå om jeg må spørge?

ja det må man sige er bare TOTALT klar. han må gerne komme NU.. det ville være helt fint med mig hvis vandet gik lige nu.. he he..

jo det er en lille jonas vi skal have. min kæreste har en datter i forvejn på 3 som bor her en uge af gangen men det er min den første.. det alså lidt underligt at være nået her til at det bare er nu måske.. men tiden er lang syntes jeg.

hmm ja for at få tiden til at gå den er svær. for jeg er meget alene hjemme da han altid er på arbejde også lige nu, så syntes det kan være meget lange dage fra 6 morgen til 22 aften alene.. i sær de uger nynne er her når han har lange dage , ellers som i dag i weenk.. det lidt svært at vær høj garvid og vente på det går i gang og underholde en 3 åri..

men ind til for 2 uger siden har jeg bare lavet smykker i masse vis på mit værkste men der kan jeg ikke holde til at side mer..

så nu keder jeg mig og venter sukkk ,, hvad laver du??

Anmeld

26. juni 2011

lounika

Thereseh skriver:

ej en uge over .. SUKKKK det orker jeg alså ikke.... he he .. han skal komme inden d 1... he he.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.