Så ramte jeg Termin!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2011

LinLin

Zibi_84 skriver:

Hej med jer. Så blev det sørme også min tur til at nå Termin. Det er så urealistisk og fantastisk, og samtidig så hårdt ikke at vide noget som helst om hvornår det sker...Man skal godt nok være tålmodig hehe Har hverken haft kraftige plukkeveer, menssmerter eller mistet slimproppen...Men maven er dog sunket...Er der nogen af jer der ikke har haft optakt til noget, men alligevel fået pludselige veer eller vandafgang?...Kryds gerne finger for at der sker noget meget snart Sender også postitive tanker til aller jer andre som har termin eller derover Livet er skønt. Knus Maria

Jeg har ikke haft optakt til noget nogen af gangene De er født hhv 37+6 og 40+0...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

MamaLook

Zibi_84 skriver:

Hej med jer. Så blev det sørme også min tur til at nå Termin. Det er så urealistisk og fantastisk, og samtidig så hårdt ikke at vide noget som helst om hvornår det sker...Man skal godt nok være tålmodig hehe Har hverken haft kraftige plukkeveer, menssmerter eller mistet slimproppen...Men maven er dog sunket...Er der nogen af jer der ikke har haft optakt til noget, men alligevel fået pludselige veer eller vandafgang?...Kryds gerne finger for at der sker noget meget snart Sender også postitive tanker til aller jer andre som har termin eller derover Livet er skønt. Knus Maria

Årh, den dag (min termin) husker jeg så tydeligt - det var en overdreven lykkefølelse, jeg havde den dag  Men så gik der bare flere og flere dage, og jeg blev mere og mere ulykkelig. Jeg blev så ked af det, når jeg så, at nogen herindefra - og nogen, der endda havde termin EFTER mig - havde født.. Så begyndte jeg at tude - så jeg holdt en lille pause fra baby.dk

Jeg fødte 40+6 - efter 20 timers veer (de kom lige pludselig aftenen før efter et par timers "mens-smerter" og var regelmæssige med det samme; 3 min. imellem)

KÆMPE tillykke med, at snart kommer til dig, og du endelig får din guldklump i armene!

Anmeld

27. juni 2011

Zibi_84

lounika skriver:

ja det må man sige er bare TOTALT klar. han må gerne komme NU.. det ville være helt fint med mig hvis vandet gik lige nu.. he he..

jo det er en lille jonas vi skal have. min kæreste har en datter i forvejn på 3 som bor her en uge af gangen men det er min den første.. det alså lidt underligt at være nået her til at det bare er nu måske.. men tiden er lang syntes jeg.

hmm ja for at få tiden til at gå den er svær. for jeg er meget alene hjemme da han altid er på arbejde også lige nu, så syntes det kan være meget lange dage fra 6 morgen til 22 aften alene.. i sær de uger nynne er her når han har lange dage , ellers som i dag i weenk.. det lidt svært at vær høj garvid og vente på det går i gang og underholde en 3 åri..

men ind til for 2 uger siden har jeg bare lavet smykker i masse vis på mit værkste men der kan jeg ikke holde til at side mer..

så nu keder jeg mig og venter sukkk ,, hvad laver du??

Uha, kan sørme godt frostå at du synes at tiden er laaaang...Specielt når du ikke er hjemme sammen med din kærste! Men vi kommer vel dårligt til at kede os når først vi har vores babydrenge i armene Synes nu det er sejt gået med underholdning af 3 årig som højgravid!! Jeg er super træt når vi har haft besøg et par timer, af min niece på 3...PUHA hehe Men nu meget rart at have noget at gå op i! Jeg er så heldig at have barsel med min mand...Bor i lejlighed, så vi har desværre ikke engagn en altan eller have. Men bor meget tæt på både skov og hav, så vi går nogle ture og  så får vi besøgt den forsømte del af familien hehe Rigtig mange held og lykke med forhåbentlig, snart fødsel

Anmeld

27. juni 2011

Zibi_84

MamaLook skriver:

Årh, den dag (min termin) husker jeg så tydeligt - det var en overdreven lykkefølelse, jeg havde den dag  Men så gik der bare flere og flere dage, og jeg blev mere og mere ulykkelig. Jeg blev så ked af det, når jeg så, at nogen herindefra - og nogen, der endda havde termin EFTER mig - havde født.. Så begyndte jeg at tude - så jeg holdt en lille pause fra baby.dk

Jeg fødte 40+6 - efter 20 timers veer (de kom lige pludselig aftenen før efter et par timers "mens-smerter" og var regelmæssige med det samme; 3 min. imellem)

KÆMPE tillykke med, at snart kommer til dig, og du endelig får din guldklump i armene!

Uha ja!" Jeg kan nemt forstille mig hvor følelsesmessigt hårdt det må være at gå længe over tid Der sker bare noget i en kvindes hoved, når man passerer termin hehe...

Anmeld

27. juni 2011

Zibi_84

DAs mor skriver:

Jeg har ikke haft optakt til noget nogen af gangene De er født hhv 37+6 og 40+0...

Okay, så alt kan faktisk lade sig gøre 

Anmeld

27. juni 2011

Zibi_84

Thereseh skriver:

Jeg er nu gået en uge over tid, og har i tre uger haft masser af plukkeveer og små veer - så der behøver ikke være tegn for at der sker noget. Hi hi. Håber alle vi Juni tøser snart blir Juni mødre ! :-)

Sender da lige nogle gode tanker afsted til dig! Føler med dig, men du er TÆT på

Anmeld

27. juni 2011

B&J

ej hvor er der mange der er ved terminen eller over hepper på jer alle i snart får en lille guldklump i armene

Anmeld

27. juni 2011

TineA

Zibi_84 skriver:

Stort tillykke, det er en milepæl at nå termin og det er bare så spændende. Jeg havde ingen tegn på fødsel på termin. Hverken det ene aller andet, som du selv skriver..

Mit vand gik ikke rigtig (meget svært at forklare), men jeg fik den sivende følelse 40+3 og fødte 40+5. JM'erne mente, at det var noget der kaldes "forvandet" der var gået mandag nat..

Meeeen.. Ud kommer den lille altid! Du må væbne dig med tålmodighed og jeg sender en spand ve-støv afsted til dig og håber på en hurtig, nem og dejlig fødsel for dig

Anmeld

27. juni 2011

Zibi_84

B&J skriver:

ej hvor er der mange der er ved terminen eller over hepper på jer alle i snart får en lille guldklump i armene

Ja det er der faktisk! Juni måned bliver jo ren Babyboom hehe

Anmeld

27. juni 2011

B&J

Zibi_84 skriver:

Ja det er der faktisk! Juni måned bliver jo ren Babyboom hehe

Jaaa børn alle steder ej det er helt fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.