Så ramte jeg Termin!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2011

foto på lærred

Mit vand gik uden varsel (håber så det bliver andeledes denne gang, da jeg jo så endte med at blive sat i gang, da der ikke var veer eller tegn på selv at gå i gang)

Jeg har læst et sted, at over 60 procent starter med småveer mellem kl 04-06 (pga et eller andet stof man producerer om natten som skulle have noget med det at gøre)

Tillykke med at være nået til termin og jeg håber du snart får din baby i dine arme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

lounika

Zibi_84 skriver:

Uha, kan sørme godt frostå at du synes at tiden er laaaang...Specielt når du ikke er hjemme sammen med din kærste! Men vi kommer vel dårligt til at kede os når først vi har vores babydrenge i armene Synes nu det er sejt gået med underholdning af 3 årig som højgravid!! Jeg er super træt når vi har haft besøg et par timer, af min niece på 3...PUHA hehe Men nu meget rart at have noget at gå op i! Jeg er så heldig at have barsel med min mand...Bor i lejlighed, så vi har desværre ikke engagn en altan eller have. Men bor meget tæt på både skov og hav, så vi går nogle ture og  så får vi besøgt den forsømte del af familien hehe Rigtig mange held og lykke med forhåbentlig, snart fødsel

hmmm ja der jo ikke noget at gør ved han ikke er hjemme, nu har jeg lige været i børnehaven med nynne så skal hun hentete sigen mellem 3 og 4 så kommer far hjem ved 18 tiden i dag :0)

men øvvv hvor en nat jeg har haft.. gik i seng ved 23 tiden og sov ikke så godt var oppe nogle gang og tisse som altid også kl 2 gav nynne sig til at hyle og hun blev puttet igen så gik der 15 min så var hun der igen sådan gik det så i 1,5 time med skrig uden grund.. så kunne jeg bestemt ikke sove bag efter igen  og hade så vildt ondt i hofterne så kunne ikke sove på siden så måtte side helt op med puder bag ryggen. så sad jeg der og kigget til kærstens væggeud ringet 05.30. så stod jeg op og fik morgemad..

Anmeld

27. juni 2011

lounika

foto på lærred skriver:

Mit vand gik uden varsel (håber så det bliver andeledes denne gang, da jeg jo så endte med at blive sat i gang, da der ikke var veer eller tegn på selv at gå i gang)

Jeg har læst et sted, at over 60 procent starter med småveer mellem kl 04-06 (pga et eller andet stof man producerer om natten som skulle have noget med det at gøre)

Tillykke med at være nået til termin og jeg håber du snart får din baby i dine arme.

hmmm jamen små veer og plukk verre siger alle.. men vvv tror ikke min krop ved det for aner ikke om jeg har pluk veer eller noget.. har bare ondt og træls men ikke nogle jag eller noget som jeg forstiller mig pluk veer er ..

ja det må gerne blive i dag for har det træls og kan ikke sove om natten så nu må han grene komme inden han vejer over 4 kg

Anmeld

27. juni 2011

lounika

Zibi_84 skriver:

Uha, kan sørme godt frostå at du synes at tiden er laaaang...Specielt når du ikke er hjemme sammen med din kærste! Men vi kommer vel dårligt til at kede os når først vi har vores babydrenge i armene Synes nu det er sejt gået med underholdning af 3 årig som højgravid!! Jeg er super træt når vi har haft besøg et par timer, af min niece på 3...PUHA hehe Men nu meget rart at have noget at gå op i! Jeg er så heldig at have barsel med min mand...Bor i lejlighed, så vi har desværre ikke engagn en altan eller have. Men bor meget tæt på både skov og hav, så vi går nogle ture og  så får vi besøgt den forsømte del af familien hehe Rigtig mange held og lykke med forhåbentlig, snart fødsel

det lyder rigtig hyggeligt at være hjemme med manden.. hvordan kan det være han har barsel inden du har født? hvor meget tager han så bag efter..

Anmeld

27. juni 2011

Zibi_84

lounika skriver:

hmmm ja der jo ikke noget at gør ved han ikke er hjemme, nu har jeg lige været i børnehaven med nynne så skal hun hentete sigen mellem 3 og 4 så kommer far hjem ved 18 tiden i dag :0)

men øvvv hvor en nat jeg har haft.. gik i seng ved 23 tiden og sov ikke så godt var oppe nogle gang og tisse som altid også kl 2 gav nynne sig til at hyle og hun blev puttet igen så gik der 15 min så var hun der igen sådan gik det så i 1,5 time med skrig uden grund.. så kunne jeg bestemt ikke sove bag efter igen  og hade så vildt ondt i hofterne så kunne ikke sove på siden så måtte side helt op med puder bag ryggen. så sad jeg der og kigget til kærstens væggeud ringet 05.30. så stod jeg op og fik morgemad..

Puha, sikke en nat!! Kender alt for godt det med ondt i hofterne! Det gør virkelig nas  Næsten umuligt at ligge godt! Krydser finger for at du får en mere rolig nat, i nat Min mand har lagt sin barsel om en masse afspasering sammen....Nå, også ferie. Derfor har han endnu 5 ugers ferie tilbage. Det er skønt! Hvornår har du næste jordemorbesøg?

Anmeld

27. juni 2011

Zibi_84

foto på lærred skriver:

Håber også på Veer til at starte med! Har godt hørt at de fleste får veer om natten. Så når man også lige at få et par timers søvn, inden det går løs heeh

Anmeld

27. juni 2011

lounika

Zibi_84 skriver:

Puha, sikke en nat!! Kender alt for godt det med ondt i hofterne! Det gør virkelig nas  Næsten umuligt at ligge godt! Krydser finger for at du får en mere rolig nat, i nat Min mand har lagt sin barsel om en masse afspasering sammen....Nå, også ferie. Derfor har han endnu 5 ugers ferie tilbage. Det er skønt! Hvornår har du næste jordemorbesøg?

det da dejligt... ja håber jeg også.. har fået mere og mere ondt i dagens løb.. øv for den og den store pige skal sove uden sut for førstegang i nat for dem har hun byttet til legetøj så hun har hylet siden kl 7    det svært...

jeg skal til jordmor i morgen og sygehuset onsdag.. så må vi se hvad de siger

Anmeld

28. juni 2011

Zibi_84

lounika skriver:

det da dejligt... ja håber jeg også.. har fået mere og mere ondt i dagens løb.. øv for den og den store pige skal sove uden sut for førstegang i nat for dem har hun byttet til legetøj så hun har hylet siden kl 7    det svært...

jeg skal til jordmor i morgen og sygehuset onsdag.. så må vi se hvad de siger

Uha, måske sker der noget lige om lidt? Krydser finger for dig i hvert fald

Anmeld

28. juni 2011

acdp8620

Zibi_84 skriver:

Hej med jer. Så blev det sørme også min tur til at nå Termin. Det er så urealistisk og fantastisk, og samtidig så hårdt ikke at vide noget som helst om hvornår det sker...Man skal godt nok være tålmodig hehe Har hverken haft kraftige plukkeveer, menssmerter eller mistet slimproppen...Men maven er dog sunket...Er der nogen af jer der ikke har haft optakt til noget, men alligevel fået pludselige veer eller vandafgang?...Kryds gerne finger for at der sker noget meget snart Sender også postitive tanker til aller jer andre som har termin eller derover Livet er skønt. Knus Maria

Jeg gik 4 dage over tid, og havde ingen tegn overhovedet op til. Det startede med veer kl 4.15 om morgenen, og kl. 19.37 havde vi den dejligste lille pige i armene

Håber dog ikke for dig du skal gå over tid, så sender ligge en masse vestøv i din retning

Anmeld

28. juni 2011

MortilCilas

Jeg var sikker på at jeg ville blive sat igang, selvom jeg havde sme veer om natten, og det kom som et chok, da vandet gik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.