Puuha et fantastisk indlæg :0)
Vi har så mange problemer med vores 2 årige søn og den søvn. Han har haft et par gode perioder på en 14 dages tid hvor han er faldet i søvn kl. 20 uden brok og sovet hele natten. Men de to perioder bliver så lige pludselig ødelagt.
Jeg talte med en sundhedsplejerske der bor her i opgangen på et tidspunkt da vi var godt trætte af det. Hun sagde at vi evt. kunne sige i vuggeren at han skulle vækket efter 1 time og så måske have to lure på en dag, da det er efter 1 time (mener jeg hun sagde), at man er nede i den dybe søvn.
Vores vugger har så DESVÆRRE en sovepolitik (til helvede med den), som siger at de ikke må vække børnene. Hvad fanden er det for noget pis. De får sku deres løn for at passe vores unger, men det er os der har hyret med dem når de kommer hjem. Vi har så en aftale der hedder at de skal vække ham senest kl. 14, det er da også meget godt, men så hjælper det sku da ikke at de nogle gange lægger ham tidligere end de gjorde før. Så er vi jo lige vidt.
Nå men han sover normalt 2-2½ time til middag og sover omkring kl. 21 om aftenen. Hvis han kun sover 1 time til middag f.eks. kan vi så have held med at lægge ham kl. 20. Og han er faktisk ikke sur om eftermiddagen.
Jeg kan blive så sur over den måde man så bliver behandlet på når man betaler 3.158,- månedligt og de har alle mulige politikker der siger dit og dat og som ikke kan rykke på en skid - samtidig bliver man ringet op så snart barnet er lidt mere pylret end normalt. Ja jeg ved sku ikke hvad de får deres løn får. Jeg er i hvert fald super utilfreds med den vuggestue, men vil jo ikke rykke mit barn for han er jo rigtig glad for at være dernede.
Anmeld