hmmm....ja jeg vil nok sige både og...
min datter følger de andre børn i dagplejen, de får lov at sove det de orker, det er sgu synd hvis barnet er enormt træt, og så alligevel bliver vækket utidigt, for det ødelægger resten af barnets dag, bare min mening...og vil ihvertfald resultere i at vi får en modbydelig eftermiddag, og måske en modbydelig aften, så jeg kan godt følge twin her, ud over det, så handler det måske også om at dagplejemoderen også har brug for et brake, en middagspause, ikke dermed sagt at hun skal lade ungerne sove dagen lang, men der er kun en ting der er værere end en udkørt unge, og det er en udkørt DP...bare min mening.
men omvendt havde min veninde så også en datter som skulle styres om dagen, m.h.t. søvn, for blev hun ikke det...så sov hun fra det hele, og holdte fest hele natten, så har man et barn som er B type, skal man jo nok passe lidt på, for de må jo unægtelig findes derude...ik?
jeg tror på faste sengetider til aften, her variere de mellem klokken 18 og 18.30, og holder jeg dem, så passer det også godt med et par timers søvn i dpén...så her er ingen brok mellem mig og dpén
Anmeld