NU begynder det at være lidt hårdt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2011

AnneP

Anonym skriver:

Jeg fik en abort i midten af marts måned og kom egentlig rimelig hurtigt videre, da vi valgte at se det positive ved kroppen tog valgte for os.....

Men nu synes jeg godt nok det begynder at gøre ondt inden i mig. en tæt veninde fødte for et halv år siden, min nabo har termin samtidig som jeg ville have haft det, en anden tæt veninde fødte ofr 14  dage siden. og så så jeg lige en fra et gymnastikhold gå med en auto stol med en bette i også.... åhr jeg synes det er lidt hårdt nu - ser gravide maver over alt og vil bare så gerne jeg snart kunne få lov at gå og strutte også

vil ikke så meget med dette indlæg, havde bare brug for at lufte det lidt...

Kan kun alt for nemt følge dig!!!

-der er bare gravide maver og bebser over alt!!! -og det er bare pisse snyd og uretfærdigt!

Så du får lige et STORT kram fra mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Ja vi bruger ÆL teste hver gang, så vi rammer helt præcist hver gang, men det giver bare ikke gevinst

Synes det er ved at være rigtig træls efterhånden... Og alle vores venner og bekendte begynder bare at spørge om ikke vi snart skal igang... Er bare ikke særlig sjovt når man egentlig har været igang i over ½ år

det kan jeg sandelig godt forstå. det er også en hård kamp

Anmeld

27. juni 2011

Masig

Anonym skriver:

det kan jeg sandelig godt forstå. det er også en hård kamp

Ja.. Krydser fingre for vi alle får lidt held i sprøjten fra nu af

Anmeld

27. juni 2011

jlp90

Anonym skriver:

Jeg fik en abort i midten af marts måned og kom egentlig rimelig hurtigt videre, da vi valgte at se det positive ved kroppen tog valgte for os.....

Men nu synes jeg godt nok det begynder at gøre ondt inden i mig. en tæt veninde fødte for et halv år siden, min nabo har termin samtidig som jeg ville have haft det, en anden tæt veninde fødte ofr 14  dage siden. og så så jeg lige en fra et gymnastikhold gå med en auto stol med en bette i også.... åhr jeg synes det er lidt hårdt nu - ser gravide maver over alt og vil bare så gerne jeg snart kunne få lov at gå og strutte også

Hej.

Jeg har selv oplevet at have en MA. Det vil sige at jeg begyndte at bløde i den uge hvor jeg skulle have haft en NF. Jeg havde blødt i et stykke tid, mens lægen sagde at alt var i orden og ikke ville sende mig videre til scanning. Vi betalte selv for scanningen der viste at babyen ikke var der mere, men så fik vi vished. Det jeg vil være frem til er, at mens vi ventede os var der 2 andre i vores familie der skulle have samtidig som os. Det ene var min mands bror. Da de børn kom næsten samtidig med vores termin kom og gik uden baby, syntes jeg også det var enormt hårdt. Da vi samtidig var til konfirmation i den periode og vi blev spurgt om vi ikke også skulle have børn snart (af en fremmed til festen) var det svært ikke bare at smide alt i hovedet på det stakkels gravide kvindemenneske der spurgte, men lod dog være. Så kender dine følelser men man kommer videre selvom det tager tid. Jeg har i dag et barn på 1 år. Der gik cirka 1 år fra MA til ny graviditet, men så længe behøver det jo ikke tage for jer

Anmeld

27. juni 2011

lukasmor

Anonym skriver:

Åh det kender jeg akt for godt. Fik en, dog frivillig abort som 16 årig og først du halvt år efter kom reaktionen. Frygtelig tid! Kan godt følge hvordan du har det og kan kun trøste med at såret heler med tiden. Det kræver den rette støtte men du skal nok nå dertil!

Anmeld

28. juni 2011

Anonym trådstarter

jlp90 skriver:

Hej.

Jeg har selv oplevet at have en MA. Det vil sige at jeg begyndte at bløde i den uge hvor jeg skulle have haft en NF. Jeg havde blødt i et stykke tid, mens lægen sagde at alt var i orden og ikke ville sende mig videre til scanning. Vi betalte selv for scanningen der viste at babyen ikke var der mere, men så fik vi vished. Det jeg vil være frem til er, at mens vi ventede os var der 2 andre i vores familie der skulle have samtidig som os. Det ene var min mands bror. Da de børn kom næsten samtidig med vores termin kom og gik uden baby, syntes jeg også det var enormt hårdt. Da vi samtidig var til konfirmation i den periode og vi blev spurgt om vi ikke også skulle have børn snart (af en fremmed til festen) var det svært ikke bare at smide alt i hovedet på det stakkels gravide kvindemenneske der spurgte, men lod dog være. Så kender dine følelser men man kommer videre selvom det tager tid. Jeg har i dag et barn på 1 år. Der gik cirka 1 år fra MA til ny graviditet, men så længe behøver det jo ikke tage for jer

ja, og det er bare SÅ svært at være glade på andres vegne i sådan en situation. men altid rart at høre det hele endte godt, så er der håb forenden af den mørke tunnel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.