Anonym skriver:
Jeg fik en abort i midten af marts måned og kom egentlig rimelig hurtigt videre, da vi valgte at se det positive ved kroppen tog valgte for os.....
Men nu synes jeg godt nok det begynder at gøre ondt inden i mig. en tæt veninde fødte for et halv år siden, min nabo har termin samtidig som jeg ville have haft det, en anden tæt veninde fødte ofr 14 dage siden. og så så jeg lige en fra et gymnastikhold gå med en auto stol med en bette i også.... åhr jeg synes det er lidt hårdt nu
- ser gravide maver over alt og vil bare så gerne jeg snart kunne få lov at gå og strutte også 
vil ikke så meget med dette indlæg, havde bare brug for at lufte det lidt...
Hej.
Jeg har selv oplevet at have en MA. Det vil sige at jeg begyndte at bløde i den uge hvor jeg skulle have haft en NF. Jeg havde blødt i et stykke tid, mens lægen sagde at alt var i orden og ikke ville sende mig videre til scanning. Vi betalte selv for scanningen der viste at babyen ikke var der mere, men så fik vi vished. Det jeg vil være frem til er, at mens vi ventede os var der 2 andre i vores familie der skulle have samtidig som os. Det ene var min mands bror. Da de børn kom næsten samtidig med vores termin kom og gik uden baby, syntes jeg også det var enormt hårdt. Da vi samtidig var til konfirmation i den periode og vi blev spurgt om vi ikke også skulle have børn snart (af en fremmed til festen) var det svært ikke bare at smide alt i hovedet på det stakkels gravide kvindemenneske der spurgte, men lod dog være. Så kender dine følelser men man kommer videre selvom det tager tid. Jeg har i dag et barn på 1 år. Der gik cirka 1 år fra MA til ny graviditet, men så længe behøver det jo ikke tage for jer
Anmeld