NU begynder det at være lidt hårdt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2011

Kris89

Anonym skriver:

gud, havde slet ikke set der var for en uge siden du mistede, det er jeg da rigtig ked af at høre. var du langt henne?

Ja, der er heller ike andet for end op på hesten igen, nogen gange er det bare ikke der lysten lige er!

tak... jeg var 9+3.. Det var virkelig hårdt at gå igennem, men det der holder mig oppe nu, er at jeg holdte med at bløde igår og vi så kan komme igang med at prøve igen... mange siger at der er store chancer for at det lykkedes hurtig efter en abort, lyder selvf. ikke sådan i dit tilfælde, men jeg håber.

Nej.. Jeg har egentlig også mest af alt bare lyst til at være alene og tude, men det blir jeg jo ikke gravid ved

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

tak... jeg var 9+3.. Det var virkelig hårdt at gå igennem, men det der holder mig oppe nu, er at jeg holdte med at bløde igår og vi så kan komme igang med at prøve igen... mange siger at der er store chancer for at det lykkedes hurtig efter en abort, lyder selvf. ikke sådan i dit tilfælde, men jeg håber.

Nej.. Jeg har egentlig også mest af alt bare lyst til at være alene og tude, men det blir jeg jo ikke gravid ved

Ja, det har jeg også hørt, så bare igang med jer

Ja, kender det godt, men prøv at tænk på at nu tog kroppen valget for jer og i mødte ikke op til scanning i 12. uge og fik afvide der var et dødt foster, eller I fik af vide risikoen var høj.. prøv at tænk på den måde i stedetfor!

Anmeld

27. juni 2011

Kris89

Anonym skriver:

Ja, det har jeg også hørt, så bare igang med jer

Ja, kender det godt, men prøv at tænk på at nu tog kroppen valget for jer og i mødte ikke op til scanning i 12. uge og fik afvide der var et dødt foster, eller I fik af vide risikoen var høj.. prøv at tænk på den måde i stedetfor!

det er også noget af det der hjælper rigtig meget

hvor langt var du henne?

Anmeld

27. juni 2011

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

det er også noget af det der hjælper rigtig meget

hvor langt var du henne?

jeg var 11 uger henne

Anmeld

27. juni 2011

Kris89

Anonym skriver:

jeg var 11 uger henne

og der er man bare så sikker på at nu går det... nu er det værste næsten overstået - men nej... hvor længe blødte du, kom det hele ud af sig selv?

Anmeld

27. juni 2011

Masig

Anonym skriver:

ja, det er ikke særlig spændende.. og her om sommeren synes jeg de struttende maver er overalt...

Jamen jeg mistedde jo i midten af marts og har vel engenlig lidt prøvede igen siden der.... men fik først min mens i midten af maj..

hvad med jer?

Jamen vi har prøvet i 7 mdr nu.. uden held... Har heller ikme været gravid og så mistet, så begynder at tro jeg slet ikke kan blive gravid.. Jeg skal til HSG undersøgelse her ved næste mens...

Anmeld

27. juni 2011

Anonym trådstarter

og der er man bare så sikker på at nu går det... nu er det værste næsten overstået - men nej... hvor længe blødte du, kom det hele ud af sig selv?

lige præcis og det var under en uge efter vi havde fortalt familie og venner det, da vi tænkte at nu kunne det ikke gå galt... Så næste gang holder vi det for os selv....

jeg blødte i lidt over en uge og meget... og det hele kom heldigvis ud af sig selv.

Anmeld

27. juni 2011

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Jamen vi har prøvet i 7 mdr nu.. uden held... Har heller ikme været gravid og så mistet, så begynder at tro jeg slet ikke kan blive gravid.. Jeg skal til HSG undersøgelse her ved næste mens...

det tanke må du ikke tro, har i prøvet med ægløsningstest? Jeg  for du snart kan få 2 streger.

Anmeld

27. juni 2011

Kris89

Anonym skriver:

lige præcis og det var under en uge efter vi havde fortalt familie og venner det, da vi tænkte at nu kunne det ikke gå galt... Så næste gang holder vi det for os selv....

jeg blødte i lidt over en uge og meget... og det hele kom heldigvis ud af sig selv.

vi havde også lige så lige fortalt famlie... heldigvis ikke alle venner, men mange vidste det... det var det værste...

vi holder også mund næste gang. men også svært, for tror virkelig den rammer hårdt, hvis det skulle ske en gang til... og så skal man jo alligevel til at forklare...  Det er svært...

Anmeld

27. juni 2011

Masig

Anonym skriver:

det tanke må du ikke tro, har i prøvet med ægløsningstest? Jeg  for du snart kan få 2 streger.

Ja vi bruger ÆL teste hver gang, så vi rammer helt præcist hver gang, men det giver bare ikke gevinst

Synes det er ved at være rigtig træls efterhånden... Og alle vores venner og bekendte begynder bare at spørge om ikke vi snart skal igang... Er bare ikke særlig sjovt når man egentlig har været igang i over ½ år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.