NU begynder det at være lidt hårdt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.497 visninger
25 svar
0 synes godt om
25. juni 2011

Anonym trådstarter

Jeg fik en abort i midten af marts måned og kom egentlig rimelig hurtigt videre, da vi valgte at se det positive ved kroppen tog valgte for os.....

Men nu synes jeg godt nok det begynder at gøre ondt inden i mig. en tæt veninde fødte for et halv år siden, min nabo har termin samtidig som jeg ville have haft det, en anden tæt veninde fødte ofr 14  dage siden. og så så jeg lige en fra et gymnastikhold gå med en auto stol med en bette i også.... åhr jeg synes det er lidt hårdt nu - ser gravide maver over alt og vil bare så gerne jeg snart kunne få lov at gå og strutte også

vil ikke så meget med dette indlæg, havde bare brug for at lufte det lidt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

foto på lærred

Anonym skriver:

Jeg fik en abort i midten af marts måned og kom egentlig rimelig hurtigt videre, da vi valgte at se det positive ved kroppen tog valgte for os.....

Men nu synes jeg godt nok det begynder at gøre ondt inden i mig. en tæt veninde fødte for et halv år siden, min nabo har termin samtidig som jeg ville have haft det, en anden tæt veninde fødte ofr 14  dage siden. og så så jeg lige en fra et gymnastikhold gå med en auto stol med en bette i også.... åhr jeg synes det er lidt hårdt nu - ser gravide maver over alt og vil bare så gerne jeg snart kunne få lov at gå og strutte også

vil ikke så meget med dette indlæg, havde bare brug for at lufte det lidt...

Ville ikke forlade tråden uden at give et og holde fingerne for at I meget snart vil stå med to fine streger på testen.

Anmeld

26. juni 2011

Anonym trådstarter

foto på lærred skriver:

Ville ikke forlade tråden uden at give et og holde fingerne for at I meget snart vil stå med to fine streger på testen.

tusind tak skal du have, det var sødt af dig.

Anmeld

27. juni 2011

Masig

Kender det kun alt for godt.. Synes også alle andre render rundt med det jeg så brændende ønsker (stor mave og baby).... Det er bare vildt hårdt...

Anmeld

27. juni 2011

Masig

Hvor længe har I prøvet?

Anmeld

27. juni 2011

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Hvor længe har I prøvet?

ja, det er ikke særlig spændende.. og her om sommeren synes jeg de struttende maver er overalt...

Jamen jeg mistedde jo i midten af marts og har vel engenlig lidt prøvede igen siden der.... men fik først min mens i midten af maj..

hvad med jer?

Anmeld

27. juni 2011

Kris89

ventede i med at forsøge efter aborten til du havde fået din mens igen??

Jeg havde en abort 20. juni. håber på termin igen sidst i marts 2012 vi forsøger med det samme. det kan kun gå for langsomt ...

Anmeld

27. juni 2011

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

ventede i med at forsøge efter aborten til du havde fået din mens igen??

Jeg havde en abort 20. juni. håber på termin igen sidst i marts 2012 vi forsøger med det samme. det kan kun gå for langsomt ...

nej, vi ventede ikke med at forsøge, vi fortsatte bare uden bestykkelse, men kunne godt mærke på mig selv lysten ikke var så stor igen oven på den det!

håber bare heldet er med os næste gang... nu har jeg da haft 2 gange mens med lidt over en måneds mellemrum... Nogen der ved hvornår det er ægløsningen ca er efter mens?

Anmeld

27. juni 2011

Kris89

Anonym skriver:

nej, vi ventede ikke med at forsøge, vi fortsatte bare uden bestykkelse, men kunne godt mærke på mig selv lysten ikke var så stor igen oven på den det!

håber bare heldet er med os næste gang... nu har jeg da haft 2 gange mens med lidt over en måneds mellemrum... Nogen der ved hvornår det er ægløsningen ca er efter mens?

min lyst er heller ikke så frygtelig stor lige pt. vil jeg indrømme, men jeg vil jo gerne være gravid (NU).

ca. 14. dage efter første mens dag burde ægløsning komme, selvf. alt efter hvoir lang en cyklus, men med standart beregner er det 14. dage efter første mens dag.

Anmeld

27. juni 2011

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

min lyst er heller ikke så frygtelig stor lige pt. vil jeg indrømme, men jeg vil jo gerne være gravid (NU).

ca. 14. dage efter første mens dag burde ægløsning komme, selvf. alt efter hvoir lang en cyklus, men med standart beregner er det 14. dage efter første mens dag.

gud, havde slet ikke set der var for en uge siden du mistede, det er jeg da rigtig ked af at høre. var du langt henne?

Ja, der er heller ike andet for end op på hesten igen, nogen gange er det bare ikke der lysten lige er!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.