Jeg har tidligere tabt mig 36 kg... Det gjorde jeg ved hjælp af WW. Derudover så cyklede jeg som regel til/fra toget, der var 7 km på vej..
Efter de første 25 kg blev smidt, så kom der træning ind i billedet...
Det gik utroligt nemt med det vægttab - tabte mig i snit 900 gram om ugen... Jeg gik fra 113,1- 76,9 kg.. Jeg var 100 gram for at nå inden for den normale BMI da jeg blev gravid.. og desværre fik gevaldig kvalme over grøntsager...
Jeg tog 25 kg på under graviditeten, smed ca halvdelen igen i løbet af nogle måneder.. så kom jeg på antidepressiv, og så tog jeg noget med 20 kg på i løbet af ingen tid...
Det er først nu jeg har fået overskuddet til at begynde et vægttab igen.. Jeg går meget intensivt til værks denne gang...
Jeg bruger madlog til at holde styr på mine KCAL indtag og for at få en bedre ide om hvad jeg bør spise. i stedet for pointsystemet med WW... madlog er også billigere ;-)
Derudover træner jeg ca 3-4 gange om ugen. for det meste er det sådan noget som Latinmix, Retromix og lign, men har også noget styrketræningshold med i programmet.. :-D
Jeg har hidtil tabt 11 kg på 7 uger :-D
(lige nu er det lidt mindre pga bryllup i weekenden, men det er nok kun til i morgen) ;-)
For mig har det handlet om at have en speciel UMPF følelse med i forløbet..
Jeg vil ikke flashe billeder herinde.. Men jeg vil gerne give et link til min blog, hvor du kan følge med :-D
http://tabertrunten.blogspot.com/
Der er dog ingen før/efter fotos.. Det burde jeg jo sådan set have...
:-)
Anmeld