Stumpen skriver:
og nået jeres mål eller næsten.. Kan I ikke fortælle om jeres forløb? Hvorfor I gik i gang, hvor lang tid det tog, hvad I gjorde, nedture, opture osv plus før- under- og efterbilleder..
Synes det er så inspirerende at læse om..
-Anja..
Jeg havde i den sidste del af gym + året efter taget rigtig meget på rigtig hurtigt, fordi jeg havde været ude for en masse nederen ting og var enormt deprimeret. Kunne ikke tage mig sammen til at tabe mig. Synes det hele var synd for mig.
Da jeg så mødte én idiot for meget, som ja.. Kort sagt droppede mig uden forklaring og valgte at ignorere mig, igen uden forklaring (forklaringen fandt jeg selv senere hen), så fik jeg nok. Jeg tror det var dét der gjorde, at jeg tænket: "NU skal jeg FANDME vise ham, hvor lækker jeg kan være!" Ikke at han nogensinde ville se det, og han vil jo altid være ligeglad, men for mig gav det mig kampgejst.
Derudover fik jeg et chok, da jeg ikke kunne passe min sommerjakke fra året før. Og vægten sagde næsten 94 kilo. Jeg var virkelig flov.
Så jeg meldte mig på madlog.dk og talte kalorier. Jeg dyrkede ikke motion og tabte de første 20 kilo på 5 måneder. Og det var pissehamrende nemt! Det er ikke svært at tabe sig, hvis man er motiveret. Det var intet problem for mig, og tillod også mig selv syndedage 
Det sværeste kom efter de 20 kilo, da jeg var nede på 74. For så var jeg egentlig ikke rigtig ked af min krop mere, og så var det svært at tage sig sammen. Jeg var nede at ramme knap 68 kilo, altså et vægttab på knap 26 kilo, men endte omkring de 70 inden graviditeten.
Når jeg har født, vil jeg gerne ned på 62-65 kilo. Det er min store drøm. Jeg gad godt gå i gang nu, jeg synes det er en dejlig udfordring at skulle tabe sig, især den stolthed og glæde det bringer. Har meget svært ved at se på mig selv i spejlet, når jeg bliver større under graviditeten