strækmærker - se her :b

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2011

Magsen

N&J skriver:

Det kan godt være arveligt betinget, men det handler mere om hormoner.. 

ej, det er da ikke arveligt??? :b 

det er ligesom at sige at det er ''arveligt'' med lange/korte fødsler :b det har jo noget med ens egen krop at gøre og ikke ens mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

132319

det er ligesom at sige at det er ''arveligt'' med lange/korte fødsler :b det har jo noget med ens egen krop at gøre og ikke ens mor

Det er ikke rigtigt det du skriver.

Strækmærker kan være arveligt betinget, ligesom karsprængninger (som jeg har en million af på mine ben )

Jeg vil meget gerne finde noget evidens baseret sundhedsfaglig viden til dig, hvis du skal have det sort på hvidt.

Til det tråden handler om: Jeg ville ikke bruge en rød reje på noget der kunne angiveligt kunne få strækmærker til at forsvinde (hvis jeg havde nogen) Det er små "ar" i huden som med tiden bliver mindre synlige.

Anmeld

25. juni 2011

N&J

Jeg skriver at det kan være arveligt betinget, og jo det kan det nu godt - bare ikke for alle. Mange ting kan være genetisk betinget for mig men ikke for dig, men lige med strækmærkerne KAN de godt være arveligt betinget - men det behøver ikke at være det, og selvfølgelig er det mere sandsynligt at det er hormonelt.. 

hvornår man føder skulle afhænge af faderens gener (viser en stor undersøgelse)

Anmeld

26. juni 2011

.....

Maggieh skriver:

det er fandme heller ikke bare !! 

dermaroller har 129 nåle på 0,5 mm der trænger sig ind i huden, man skal bruge den to gange om dagen, 5 dage om ugen :b så det er ikke BARE :b hehe 

Underligt nok tror jeg på det og jeg troooor jeg vil prøve den :b

Haha

Hvis du prøver den, så giv en lige en opdate på om det virker

Anmeld

26. juni 2011

Magsen

132319 skriver:

Det er ikke rigtigt det du skriver.

Strækmærker kan være arveligt betinget, ligesom karsprængninger (som jeg har en million af på mine ben )

Jeg vil meget gerne finde noget evidens baseret sundhedsfaglig viden til dig, hvis du skal have det sort på hvidt.

Til det tråden handler om: Jeg ville ikke bruge en rød reje på noget der kunne angiveligt kunne få strækmærker til at forsvinde (hvis jeg havde nogen) Det er små "ar" i huden som med tiden bliver mindre synlige.

du må MEGET gerne give mig det, sort på hvidt for jeg tror SLET ikke på at det har noget som helst med familien at gøre :b

Anmeld

26. juni 2011

Magsen

N&J skriver:

Jeg skriver at det kan være arveligt betinget, og jo det kan det nu godt - bare ikke for alle. Mange ting kan være genetisk betinget for mig men ikke for dig, men lige med strækmærkerne KAN de godt være arveligt betinget - men det behøver ikke at være det, og selvfølgelig er det mere sandsynligt at det er hormonelt.. 

hvornår man føder skulle afhænge af faderens gener (viser en stor undersøgelse)

woot, er det rigtigt, haha det vidste jeg så heller ikke

Anmeld

26. juni 2011

Magsen

Mut skriver:

Haha

Hvis du prøver den, så giv en lige en opdate på om det virker

helt sikkert

Anmeld

26. juni 2011

camilla28

ja masser af posetive men  det er jo fordi folk giver karekter når de har modtaget varen og ikke når de har prøvet varen i 4 uger

Maggieh skriver:

smart nok :b

jeg tror overhovedet heller ikke på sådan noget med creme og oilier osv. men den der hmmmm .. og den har godt nok også fået mange positive comments..

Anmeld

26. juni 2011

Magsen

camilla28 skriver:

ja masser af posetive men  det er jo fordi folk giver karekter når de har modtaget varen og ikke når de har prøvet varen i 4 uger

det har jeg også tænkt på, men man har jo 30 dage, og man se resultater efter 2 uger :b `??

Anmeld

26. juni 2011

N&J

Maggieh skriver:

woot, er det rigtigt, haha det vidste jeg så heller ikke

Nej, men om resultaterne rent faktisk er sande aner jeg ikke, dog at det skulle have været en stor undersøgelse i england.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.