Maggieh skriver:
seee du har jo slet ikke læst teksten :b det handler ikke om nogen creme men om en derma roller, kopiere lige lidt af teksten her :
Strækmærker er forårsaget af revner i hudens overflade i perioder med hurtig vækst. Huden under strækmærkerne har ikke tilstrækkelig kollagen. Ved at styrke kollagen dannelsen, hjælper Dermarolleren dig med at fjerne dine strækmærker og få din hud til at se godt ud igen. Alt dette kan gøres fra hjemmet, hurtigt og billigt.
Hvordan man bruger Dermaroller mod strækmærker
Rul din dermaroller over dine strækmærkerer 5 min. hver dag . Brug enheden fem dage om ugen, lad din hud hvile i løbet af weekenden (eller en tilsvarende tidsplan, der passer til dig). Efter du har rullet, giv din hud masser af fugt på det behandlede område, for at give optimale helings betingelser.Processen er enkel, hurtig og effektiv.
Hvordan Dermarollers virker mod strækmærker.
Den fortyndede dermis, hvor strækmærker opstår, bliver perforeret med små bitte nåle, som sidder på dermarolleren, disse skaber akut "skade" til det øverste hudlag .
Som med alle skader, begynder huden at helbrede sig selv ved at producere kollagen.
Hvis du nogensinde har skåret dig selv, har haft hul i huden, er huden helet fra produktionen af kollagen fibre - det er en naturlig proces og er en del af vores fantastiske evne til at helbrede os selv.
Jeg synes det lyder meget realistisk og derfor tænker jeg at det måååske ikke bare er reklamefis og ud fra hendes vurderinger ser det sku ud til at virke
Faktisk passer det ikke helt det der står i teksten.. For strækmærker er for det meste hormonelt betinget, og noget man arver fra sin mor. Og det er også derfor nogle for strækmærker under graviditeten og andre ikke 
Jeg skal selvfølgelig ikke kunne sige om det også kan ske hvis man vokser hurtigt, men så tror jeg altså det skal gå virkelig stærkt så..
Så jeg vil heller ikke bruge penge på det, men vente til de bliver lyse med tiden, så kan man næsten ikke se dem 
Jeg havde nemlig selv rigtig mange strækmærker da jeg var yngre, selvom jeg kun vejde 55 kg. Det var fra frygteligt, men i dag kan man slet ikke se dem, medmindre man kigger grundigt efter! 
mvh Sus (der med 90% sikkerhed også får det på mavsen under denne graviditet)