strækmærker - se her :b

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.576 visninger
40 svar
0 synes godt om
25. juni 2011

Magsen

http://www.trendsales.dk/listings/er-du-traet-af-dine-straekmaerker/21647931?track=2 tænke tænke tænke ..  tænk hvis det virker :b (kig på hendes smileys)

kender i noget trick imod strækmærker :b ? (her snakker vi om efter de ER kommet)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

lukasmor

http://www.trendsales.dk/listings/er-du-traet-af-dine-straekmaerker/21647931?track=2 tænke tænke tænke ..  tænk hvis det virker :b (kig på hendes smileys)

kender i noget trick imod strækmærker :b ? (her snakker vi om efter de ER kommet)

Kan se at det er det produkt jeg har prøvet før og det eneste jeg fik ud af det, var en masse tidsspild og 500,- fattigere

Anmeld

25. juni 2011

Magsen

Lukasmor skriver:

Jeg har meget svært ved at tro på at der findes sådanne midler til strækmærker, så jeg vælger at spare pengene

smart nok :b

jeg tror overhovedet heller ikke på sådan noget med creme og oilier osv. men den der hmmmm .. og den har godt nok også fået mange positive comments..

Anmeld

25. juni 2011

Magsen

Lukasmor skriver:

Kan se at det er det produkt jeg har prøvet før og det eneste jeg fik ud af det, var en masse tidsspild og 500,- fattigere

er det rigtigt !!! også det der med rulle tingen??

Anmeld

25. juni 2011

lukasmor

Maggieh skriver:

er det rigtigt !!! også det der med rulle tingen??

Nope ikke med rulle.. Det ved jeg slet ikke noget om

Kun selve cremen Jeg er i hvert fald 99,9% sikker på at det var den. Kan huske flasken

Men er det ikke også lidt underligt at alle (læger, apoteket osv.) siger at der ikke er cremer for den slags, og så de findes på TS ?

Det samme læste jeg om under min uddannelse. Strækmærkerne er blevet til under huden hvor ingen cremer kan trænge ind, desværre

Det handler om at fugte så jeg tror jeg nøjes med en fugtigshedscreme til en flad 20'er

Anmeld

25. juni 2011

MamaJakob

Maggieh skriver:

smart nok :b

jeg tror overhovedet heller ikke på sådan noget med creme og oilier osv. men den der hmmmm .. og den har godt nok også fået mange positive comments..

Husk på, at man skal vurdere sælger indenfor 30 dage efter TS, så de kan jo ikke nå at se, om det virker. De fleste vurderer jo også bare, at hun som sælger er hurtig og sød, men selve produktet nævnes ikke - andet end at der ventes spændt på resultat 

Så jeg ville også være liiiiiidt skeptisk

Anmeld

25. juni 2011

Magsen

Lukasmor skriver:

Nope ikke med rulle.. Det ved jeg slet ikke noget om

Kun selve cremen Jeg er i hvert fald 99,9% sikker på at det var den. Kan huske flasken

Men er det ikke også lidt underligt at alle (læger, apoteket osv.) siger at der ikke er cremer for den slags, og så de findes på TS ?

Det samme læste jeg om under min uddannelse. Strækmærkerne er blevet til under huden hvor ingen cremer kan trænge ind, desværre

Det handler om at fugte så jeg tror jeg nøjes med en fugtigshedscreme til en flad 20'er

seee du har jo slet ikke læst teksten :b det handler ikke om nogen creme men om en derma roller, kopiere lige lidt af teksten her : 

Strækmærker er forårsaget af revner i hudens overflade i perioder med hurtig vækst. Huden under strækmærkerne  har ikke tilstrækkelig kollagen. Ved at styrke kollagen dannelsen, hjælper Dermarolleren dig med at fjerne dine strækmærker og få din hud til at se godt ud igen. Alt dette kan gøres fra hjemmet, hurtigt og billigt.

Hvordan man bruger Dermaroller mod strækmærker

Rul din dermaroller  over dine strækmærkerer 5 min. hver dag . Brug enheden fem dage om ugen, lad din hud hvile i løbet af weekenden (eller en tilsvarende tidsplan, der passer til dig). Efter du har rullet, giv din hud masser af fugt på det behandlede område, for at give optimale helings betingelser.Processen er enkel, hurtig og effektiv. 

Hvordan Dermarollers virker mod strækmærker.

Den fortyndede dermis, hvor strækmærker opstår, bliver perforeret med små bitte nåle, som sidder på  dermarolleren, disse skaber akut  "skade"  til det øverste hudlag .

Som med alle skader, begynder huden at helbrede sig selv ved at producere kollagen.

Hvis du nogensinde har skåret dig selv, har haft hul i huden, er huden helet fra produktionen af kollagen fibre - det er en naturlig proces og er en del af vores fantastiske evne til at helbrede os selv.

Jeg synes det lyder meget realistisk og derfor tænker jeg at det måååske ikke bare er reklamefis og ud fra hendes vurderinger ser det sku ud til at virke  

Anmeld

25. juni 2011

Magsen

MamaJakob skriver:

Husk på, at man skal vurdere sælger indenfor 30 dage efter TS, så de kan jo ikke nå at se, om det virker. De fleste vurderer jo også bare, at hun som sælger er hurtig og sød, men selve produktet nævnes ikke - andet end at der ventes spændt på resultat 

Så jeg ville også være liiiiiidt skeptisk

I know, men det er jo også et par uger, og man ser allerede resultater efter et par uger siger de kloge :b 

jeg er overhovedet ikke en som hopper på sådan nogle ting, men hvis du læser det jeg lige har skrevet til lukasmor så synes jeg virkelig det lyder til at at give mening  

Anmeld

25. juni 2011

MamaJakob

Maggieh skriver:

I know, men det er jo også et par uger, og man ser allerede resultater efter et par uger siger de kloge :b 

jeg er overhovedet ikke en som hopper på sådan nogle ting, men hvis du læser det jeg lige har skrevet til lukasmor så synes jeg virkelig det lyder til at at give mening  

Ja, det lyder også VILDT fristende, men mærkeligt, at man ikke har hørt om det før? Men det skal selvfølgelig starte et sted Og hvis jeg havde måsen fuld af penge, så kunne jeg nok heller ikke sige mig fri for at prøve det af

Så hvis du beslutter dig for at prøve det, så gi' lige en update på, om det virker

Anmeld

25. juni 2011

Magsen

MamaJakob skriver:

Ja, det lyder også VILDT fristende, men mærkeligt, at man ikke har hørt om det før? Men det skal selvfølgelig starte et sted Og hvis jeg havde måsen fuld af penge, så kunne jeg nok heller ikke sige mig fri for at prøve det af

Så hvis du beslutter dig for at prøve det, så gi' lige en update på, om det virker

ja jeg tænkte nemlig også at det var da mærkeligt at ingen snakker om det?? :b but then again som du jo selv siger det skal jo starte et sted og når folk er så kritiske og ikke gider at bruge penge på det, så er det jo lidt svært at få populært :b 

men jeg har sku heller ikke røven fuld af penge, men altså hvis det er en 1000 kr jeg skal af med for at få strækmærkerne mere utydelige så er det fandme no problemo

og ja skal nok give en update hvis det virker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.