Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
isimaven skriver: Hep hep hep!!! Men mon ikke du er godt igan allerede !!
Hep hep hep!!! Men mon ikke du er godt igan allerede !!
Nej, her sker ikke en hat Skal til min afsluttende eksamen tirsdag morgen, det skal lige passe det starter der..
kitty skriver: Jeg føler mig som den eneste gravide i verden, der ikke får lov til at føde på noget tidspunkt. Jeg har kun smerterne og optræk til veer konstant, men det er det rene "peter og ulven" Jeg er bare SÅ muggen over det idag og ja ja, jeg veeeed godt det er normalt at gå over tid, og jeg veeeed godt baby kommer ud og jeg veeed godt andre har det langt værre end jeg.. Men jeg ved dælme også godt, hvor ondt jeg har og hvor lidt jeg kan kan bevæge mig og hvor lidt jeg kan overskue lige nu. Og det er bestemt ikke eksamenslæsning eller hovedrengøring eller at lave mad til fryseren ... eller bare at være til! Lille Krølfis, må jeg ikke godt blive din mor, sådan helt rigtigt, inden weekenden er omme?? PLEASE!! Ynk fra Kitty, 40+4
Jeg føler mig som den eneste gravide i verden, der ikke får lov til at føde på noget tidspunkt. Jeg har kun smerterne og optræk til veer konstant, men det er det rene "peter og ulven"
Jeg er bare SÅ muggen over det idag
og ja ja, jeg veeeed godt det er normalt at gå over tid, og jeg veeeed godt baby kommer ud og jeg veeed godt andre har det langt værre end jeg.. Men jeg ved dælme også godt, hvor ondt jeg har og hvor lidt jeg kan kan bevæge mig og hvor lidt jeg kan overskue lige nu. Og det er bestemt ikke eksamenslæsning eller hovedrengøring eller at lave mad til fryseren ... eller bare at være til!
Lille Krølfis, må jeg ikke godt blive din mor, sådan helt rigtigt, inden weekenden er omme?? PLEASE!!
Ynk fra Kitty, 40+4
masser af
... håber at eksamen går godt og at krølfisen snart kommer ud til jer så du kan slippe for at leve i det her limbo af venten og endelig møde jeres lille mirakel!
kæmpe orkan af vestøv sendt din vej!!!!..
Åhh din stakkel.. !Bare kom UD med det.. Sender dig en masse ve-støv og er sikker på du nok skal blive mor.. hmm hva ska vi gætte.. inden fredag til midnat hihi.
Masser af ve-støv herfra søde ven.Jeg føler med dig.Kæææmpekrammer (forsigtigt så du ikke siger av-av)
KærligstSussie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128