Come nu on, Krølfis!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2011

otlitrom

spj skriver:

Så tror jeg snart at du føder. Jeg var også i total dårligt humør 1-2 dage før jeg fødte og jeg gik igen gang over tid. Sender en masse ve støv og håber at du snart får din lille guldklump ud. Men må lige sige en ting, det et en fantastisk flot mave nu bærer rundt på.

Tusind tak!

Hmm... Hvad gør man, hvis man har været lejlighedsvid gnaven i 3 uger? Er det mon derfor det går i sig selv, fordi jeg ikke er gnaven nok?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

Ryberg

så har du ramt terminen! HOLD DA OP det er gået stærkt...

Kan stadig huske dagen hvor du fortalte du var gravid

Håber snart din dejlige krølfis kommer ud til dig og sender en MASSE vestøv afsted til dig!!!

fortsæt god weekend

Anmeld

25. juni 2011

Carina1977

kitty skriver:

Jeg føler mig som den eneste gravide i verden, der ikke får lov til at føde på noget tidspunkt. Jeg har kun smerterne og optræk til veer konstant, men det er det rene "peter og ulven"

Jeg er bare SÅ muggen over det idag

og ja ja, jeg veeeed godt det er normalt at gå over tid, og jeg veeeed godt baby kommer ud og jeg veeed godt andre har det langt værre end jeg.. Men jeg ved dælme også godt, hvor ondt jeg har og hvor lidt jeg kan kan bevæge mig og hvor lidt jeg kan overskue lige nu. Og det er bestemt ikke eksamenslæsning eller hovedrengøring eller at lave mad til fryseren ... eller bare at være til!

Lille Krølfis, må jeg ikke godt blive din mor, sådan helt rigtigt, inden weekenden er omme?? PLEASE!!

Ynk fra Kitty, 40+4

Du skulle jo have haft født på min søns fødselsdag, men næhh nej....du fik åbenbart ikke opdraget den bette godt nok til det

Jeg håber du snart føder.....lige nu kan ventetiden nok godt føles lidt lang.

Jeg krydser for at du føder i denne her weekend

Anmeld

25. juni 2011

Loa

Sender en masse vestøv afsted og håber krølfisen snart beriger sin mors verden

Anmeld

25. juni 2011

serinasmor

krølfisen skal NOK komme ud .. bare rolig ...

der er ingen babyer der bliver derinde for evigt

jeg nåede også at blive godt træt af maven ... endte med at gå lange ture og slæbe på møbler og lige lidt hjalp det ..

det der virkede ved mig var tilsyneladende at komme til jordmoder og få en dato for hvornår jeg skulle ringe til hospitalet hvis jeg ikke havde født inden ..

det ville prinsessen ikke finde sig i ..hun ville selv bestemme hvornår det var tid .. og så måtte hun jo skynde sig ...  veerne gik igang samme aften og hun var ude morgnen efter

så gik der 3 mdr og så savnede jeg maven

hmmm ... hvad kan hjælpe ??

kender flere der har haft gavn af en tur i bilka eller ikea (fordi det er ALT for store varehuse) ... der er også nogle der siger at stærk mad er godt til det ...

hvad end du gør så LAD VÆRE med at drikke edike ... det virker ikke og er bare alt for klamt ... (min søster havde en veninde der var desperat og prøvede ALLE tips hun fandt på nettet)

Anmeld

25. juni 2011

CmarianN

kitty skriver:

Jeg føler mig som den eneste gravide i verden, der ikke får lov til at føde på noget tidspunkt. Jeg har kun smerterne og optræk til veer konstant, men det er det rene "peter og ulven"

og ja ja, jeg veeeed godt det er normalt at gå over tid, og jeg veeeed godt baby kommer ud og jeg veeed godt andre har det langt værre end jeg.. Men jeg ved dælme også godt, hvor ondt jeg har og hvor lidt jeg kan kan bevæge mig og hvor lidt jeg kan overskue lige nu. Og det er bestemt ikke eksamenslæsning eller hovedrengøring eller at lave mad til fryseren ... eller bare at være til!

Lille Krølfis, må jeg ikke godt blive din mor, sådan helt rigtigt, inden weekenden er omme?? PLEASE!!

Ynk fra Kitty, 40+4

AL held og lykke her fra..... 

og AL vestøv i din retning 

Anmeld

25. juni 2011

Thereseh

Åh, søde Kitty. Jeg ved præcis hvordan du har det. Æv det er ikke sjovt at gå over tid, på nogen måde. Kram til dig og ønske om at vi begge føder snart !

Anmeld

25. juni 2011

merichs

kitty skriver:

Ynk fra Kitty, 40+4

Åh kender følelsen, jeg var sikker på at jeg blev den første "evigheds-gravid"

Sender en ordentlig r*vfuld ve-støv afsted til dig

Tror du går igang i nat/i morgen og så kommer baby til verden mandag

for at der snart sker noget

Anmeld

25. juni 2011

Laura25

kitty skriver:

Ynk fra Kitty, 40+4

ØV, ja...der er ikke meget der kan trøste nu (for 3 mdr siden havde jeg det præcist lige sådan) andet end krølfisens ankomst naturligvis. Derfor MASSER af vestøv og en krammer herfra!

Anmeld

25. juni 2011

Nettemor

sender masser vestøv til dig så krølfisen kan komme ud og vise sig til hele verden (og gerne billeder til os )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.