Come nu on, Krølfis!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2011

otlitrom

KittyGirl skriver:

så har du ramt terminen! HOLD DA OP det er gået stærkt...

Kan stadig huske dagen hvor du fortalte du var gravid

Håber snart din dejlige krølfis kommer ud til dig og sender en MASSE vestøv afsted til dig!!!

fortsæt god weekend

Det var d. 15. oktober! For det var vores 5 års kæreste-dag!

Har genlæst tråden flere gange, og bliver stadig rørt over alle der ønskede os tillykke! Det var en fantastisk ting at dele med Jer. Nu håber jeg snart der kommer billeder af resultatet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

sarahb

Jeg hepper på mandag... Det faldt mig lige ind..

Søde det er en så træls ventetid. Oplevede den selv med Jonas og fuck hvor er dagene lange og trælse...
Jeg krydser for at det sker snart...
Hvorn står det til med besøg fra sviger..

Anmeld

25. juni 2011

AnneBJ

Masser af vestøv og endnu flere kram!!!

Du føder på torsdag - når JDM har pillet ved hinderne! Så er der også præcis 3 mdr. mellem Felix og hans lille kæreste (i fald at Krølle er en pige som jeg tror...), I når børnepengene i juli måned, du kan nå til bachelor forsvar på tirsdag og alle har fri i weekenden så de har tid at komme på barselsbesøg!!

Anmeld

25. juni 2011

LISBETH:-)

Du føder om 2 dage. Jeg ved det bare

Anmeld

25. juni 2011

M.O.A.R.

Føler med dig Kitty. Gik selv 16 dage over tid, så kan udemærket sætte mig ind i hvordan du har det...

Puster en masse Ve-støv i din retning i håb om jeres guldklump snart finder vejen ud

Anmeld

25. juni 2011

JustAnotherName

kitty skriver:

Jeg føler mig som den eneste gravide i verden, der ikke får lov til at føde på noget tidspunkt. Jeg har kun smerterne og optræk til veer konstant, men det er det rene "peter og ulven"

Jeg er bare SÅ muggen over det idag

og ja ja, jeg veeeed godt det er normalt at gå over tid, og jeg veeeed godt baby kommer ud og jeg veeed godt andre har det langt værre end jeg.. Men jeg ved dælme også godt, hvor ondt jeg har og hvor lidt jeg kan kan bevæge mig og hvor lidt jeg kan overskue lige nu. Og det er bestemt ikke eksamenslæsning eller hovedrengøring eller at lave mad til fryseren ... eller bare at være til!

Lille Krølfis, må jeg ikke godt blive din mor, sådan helt rigtigt, inden weekenden er omme?? PLEASE!!

Ynk fra Kitty, 40+4

Jeg ønsker og håber for og med dig, søde Kitty  **VESTØV**

Anmeld

25. juni 2011

Chalala85

kitty skriver:

Jeg føler mig som den eneste gravide i verden, der ikke får lov til at føde på noget tidspunkt. Jeg har kun smerterne og optræk til veer konstant, men det er det rene "peter og ulven"

og ja ja, jeg veeeed godt det er normalt at gå over tid, og jeg veeeed godt baby kommer ud og jeg veeed godt andre har det langt værre end jeg.. Men jeg ved dælme også godt, hvor ondt jeg har og hvor lidt jeg kan kan bevæge mig og hvor lidt jeg kan overskue lige nu. Og det er bestemt ikke eksamenslæsning eller hovedrengøring eller at lave mad til fryseren ... eller bare at være til!

Lille Krølfis, må jeg ikke godt blive din mor, sådan helt rigtigt, inden weekenden er omme?? PLEASE!!

Ynk fra Kitty, 40+4

Jeg  så meget for der snart sker noget så du kan få lov at blive mor sådan rigtigt! En vestorm i din retning spm forbliver der til du har bebs i armene

Anmeld

25. juni 2011

lisbethita

kitty skriver:

Ynk fra Kitty, 40+4

"Lille Krølfis, lille krølfis inde i mooooars maaaaave. Holdt så meget aaaaaf den, vil ikke ud aaaaaf den. Lille Krølfis, lille krøfis, inde i moaaaars maaaaaave....." (melodi: "Bjørnen sover"). 

VESTØV x 2 sendes til dig 

Anmeld

25. juni 2011

AnneBJ

kitty skriver:

Det var d. 15. oktober! For det var vores 5 års kæreste-dag!

Har genlæst tråden flere gange, og bliver stadig rørt over alle der ønskede os tillykke! Det var en fantastisk ting at dele med Jer. Nu håber jeg snart der kommer billeder af resultatet!

Jeg måtte lige genlæse tråden også ( https://www.baby.dk/debat/69068pi16/graviditet/miraklet-r-sket-jeg-er-gravid.aspx

Jeg fik helt kuldegysninger, og endnu flere ved tanken om, at i løbet af max en uge, tikker der en sms ind om, at lille Krølle er født...!

Anmeld

26. juni 2011

foto på lærred

Håber der sker lidt i løbet af i dag, hvis ikke der har været noget på fære i løbet af natten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.