Come nu on, Krølfis!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.630 visninger
35 svar
0 synes godt om
25. juni 2011

otlitrom

Jeg føler mig som den eneste gravide i verden, der ikke får lov til at føde på noget tidspunkt. Jeg har kun smerterne og optræk til veer konstant, men det er det rene "peter og ulven"

Jeg er bare SÅ muggen over det idag

og ja ja, jeg veeeed godt det er normalt at gå over tid, og jeg veeeed godt baby kommer ud og jeg veeed godt andre har det langt værre end jeg.. Men jeg ved dælme også godt, hvor ondt jeg har og hvor lidt jeg kan kan bevæge mig og hvor lidt jeg kan overskue lige nu. Og det er bestemt ikke eksamenslæsning eller hovedrengøring eller at lave mad til fryseren ... eller bare at være til!

Lille Krølfis, må jeg ikke godt blive din mor, sådan helt rigtigt, inden weekenden er omme?? PLEASE!!

Ynk fra Kitty, 40+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

A&F

Jeg sender dig en masse vestøv og krydser fingre for at du snart bliver mor

Anmeld

25. juni 2011

ledermus

sender en masse vestøv i din retning

Anmeld

25. juni 2011

tb

sender også en masse vestøv afsted til dig

Anmeld

25. juni 2011

Fam. Madsen

ihhh nu giver du mig lidt dårlig samvitighed  jeg er kun 35 uger henne og jeg er allerede bgynde og føle at jeg gerne snart vil føde 

også sidder du der og er 40 uger henne... og har det værre end mig.. så nu sender jeg alt det veestøv jeg har hend til dig held og lykke med fødslen som forhåbenlig snart er der

Anmeld

25. juni 2011

Mor010711

Åh hvor jeg føler med dig. Jeg har 6 dage til termin og JEG er utålmodig. Kan slet ikke forestille mig at gå over tid. Håber for dig at fødslen er lige rundt hjørnet 

Anmeld

25. juni 2011

otlitrom

Fam. Madsen skriver:

ihhh nu giver du mig lidt dårlig samvitighed  jeg er kun 35 uger henne og jeg er allerede bgynde og føle at jeg gerne snart vil føde 

også sidder du der og er 40 uger henne... og har det værre end mig.. så nu sender jeg alt det veestøv jeg har hend til dig held og lykke med fødslen som forhåbenlig snart er der

Det var bestemt ikke for at give dårlig samvittighed, den føder man ikke af alligevel

Men tak for støvet! Jeg håber det virker!

Anmeld

25. juni 2011

otlitrom

TAK ALLESAMMEN!! Jeg håber støvet virker!

Anmeld

25. juni 2011

Frk.S

En stor spand ve-støv herfra også - det varer jo lige lidt før jeg selv skal bruge!

Anmeld

25. juni 2011

spj

Så tror jeg snart at du føder. Jeg var også i total dårligt humør 1-2 dage før jeg fødte og jeg gik igen gang over tid. Sender en masse ve støv og håber at du snart får din lille guldklump ud. Men må lige sige en ting, det et en fantastisk flot mave nu bærer rundt på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.