Kan i huske hvor stor jeg var??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2011

lukasmor

GODT den ikke nåede at eksplodere
Virkelig sjældent jeg ser så stor en tvillingemave - du bar den bare så flot!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

mullesmith2

Den lykkelige skriver:

Hi hi ja det ikke længe  Jeg har været igang siden midt april og tabt 8 kg.. men har stået stille de sidst 3 uger  Men jeg er på madlog.. vi har en gruppe derinde med os herinde fra som vil tabe os.. det er super godt redskab (hvis du ikke kender det?)

Har prøvet madlog engang, er bare træt af at det koster penge. Jeg tæller kalorier selv via en bog jeg har og så gratis kalorieberegner på nettet  det går rigtig godt og giver et godt overblik over hvad jeg egentlig går og spiser på en dag og man kan nemmere de hvor man kan ændre ting når man har det sort på hvidt.

Det er da mega flot du allerede har tabt 8kg. Jeg har aldrig haft nogen vægttab, har altid bare taget på og på og vejer nu 107kg  vil rigtig gerne bare tabe 20kg i det mindste og gerne også 30kg. Men vi tager små mål af gangen så det hedder bare under 100 inden jeg skal starte på uddannelse 1.sep

Anmeld

24. juni 2011

mullesmith2

lucas<3 skriver:

hold da op en stor fin mave..

tænkte faktisk om der var 3.

må jeg spørger hvor meget de vejede da er kom ? gik du 40 uger med dem ?

Det blev planlagt kejsersnit i uge 37+4 og de vejede 3470g og 3330g og var 49cm og 48cm

Anmeld

24. juni 2011

lucas<3

mullesmith2 skriver:

Det blev planlagt kejsersnit i uge 37+4 og de vejede 3470g og 3330g og var 49cm og 48cm

okay det var da en fin størrelse i vægt..

Anmeld

24. juni 2011

mullesmith2

lucas<3 skriver:

okay det var da en fin størrelse i vægt..

Ja de var okay og helt normale babyer.  

Anmeld

24. juni 2011

Den lykkelige

mullesmith2 skriver:

Har prøvet madlog engang, er bare træt af at det koster penge. Jeg tæller kalorier selv via en bog jeg har og så gratis kalorieberegner på nettet  det går rigtig godt og giver et godt overblik over hvad jeg egentlig går og spiser på en dag og man kan nemmere de hvor man kan ændre ting når man har det sort på hvidt.

Det er da mega flot du allerede har tabt 8kg. Jeg har aldrig haft nogen vægttab, har altid bare taget på og på og vejer nu 107kg  vil rigtig gerne bare tabe 20kg i det mindste og gerne også 30kg. Men vi tager små mål af gangen så det hedder bare under 100 inden jeg skal starte på uddannelse 1.sep

Tak  Men er ikke tilfreds med de sidste 3 uger.. Ja det er altså godt at tælle kalorier.. men synes du ikke det mere besværligt når du ikke lige an taste ind (ligesom på madlog)...?
Ja det nok også bedst med overskuelige mål!  Så man ikke går og ødelægger sig selv med man ikke nåede det.. så heller opnå sine mål og få succes oplevelse.. Jeg vejer 97.. og vil gerne ned på 70 kg.. laaaaaang vej.. meget uoverskuelig for tiden..

Anmeld

24. juni 2011

Frøken J.

Det er DÆLME en flot mave! Virkelig en imponerende éner  

Anmeld

24. juni 2011

mullesmith2

Den lykkelige skriver:

Tak  Men er ikke tilfreds med de sidste 3 uger.. Ja det er altså godt at tælle kalorier.. men synes du ikke det mere besværligt når du ikke lige an taste ind (ligesom på madlog)...?
Ja det nok også bedst med overskuelige mål!  Så man ikke går og ødelægger sig selv med man ikke nåede det.. så heller opnå sine mål og få succes oplevelse.. Jeg vejer 97.. og vil gerne ned på 70 kg.. laaaaaang vej.. meget uoverskuelig for tiden..

Nej jeg syntes det er meget skægt at skrive det ned i hånden, så øver jeg mig også lidt i at regne hehe Jeg har klaret det godt i 3 dage nu og jeg har masser af mod på at fortsætte så det er bare herligt, plejer ellers kun at holde 1 dag hehe. Kan godt forstå du er skuffet hvis der ikke er sket noget i 3 uger, men det kommer vel i ryk sådan et vægttab. Man skal bare ikke give op, hvilket jeg tror bliver så hårdt i længden at blive ved med at være sund når man dagligt udsættes for fristelser.

Anmeld

24. juni 2011

mullesmith2

Frøken J. skriver:

Det er DÆLME en flot mave! Virkelig en imponerende éner  

mange tak

Anmeld

24. juni 2011

Den lykkelige

mullesmith2 skriver:

Nej jeg syntes det er meget skægt at skrive det ned i hånden, så øver jeg mig også lidt i at regne hehe Jeg har klaret det godt i 3 dage nu og jeg har masser af mod på at fortsætte så det er bare herligt, plejer ellers kun at holde 1 dag hehe. Kan godt forstå du er skuffet hvis der ikke er sket noget i 3 uger, men det kommer vel i ryk sådan et vægttab. Man skal bare ikke give op, hvilket jeg tror bliver så hårdt i længden at blive ved med at være sund når man dagligt udsættes for fristelser.

Ja det er bare super svært  lyder da godt du synes om at skrive det i hånden..  Og får øvet matematikken samtidig.. held og lykke med vægttabet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.