Kan i huske hvor stor jeg var??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2011

mullesmith2

Den lykkelige skriver:

Kan jeg godt forstå.. er selv igang med projekt vægttab.. men synes stadig maven bare hænger.. måske der skal skrappere midler i brug

Tja det er ikke nemt at vide om man skal under kniven en gang, men det skal først være efter jeg er færdig med at få børn selvfølgelig. Det er da træls med sådan en hængemave  Hvor længe har du været igang med vægttabet?? jeg er lige startet for 3 dage siden hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

mullesmith2

B&J skriver:

Ej hvor er det fantastik at se hvordan kroppen kan forandre sig men det er bare så flot du bære din mave wow altså også fik du to vidunderlige guldkluper ud af det det er jo fantastisk

Ja jeg bliver også så begejstret hver gang jeg ser billederne, og ellers bare ser en gravid, det er sku så skøn en tid når man går der og venter og veeenter

Anmeld

24. juni 2011

heidi30

mullesmith2 skriver:

Tro jeg syntes da det var hårdt den sidste uge. Men det var til at klare og jeg bagte også en del kager og boller den sidste ugestid for at have noget i fryseren  så værre vare det ikke

Det er imponerende. Jeg havde "kun" en barn i maven og var jo ikke så stor og min ryg kunne ikke rigtig holde til det. Men du må have gode stærke knogler og led 

Anmeld

24. juni 2011

bullerbassen

Ej en fin stor hule dine drenge har haft - de har hygget sig derinde.

Det må have været hårdt til sidst - syntes jeg var stor og besværet da jeg ventede mine . Og din mave er en smule større

Anmeld

24. juni 2011

B&J

mullesmith2 skriver:

Ja jeg bliver også så begejstret hver gang jeg ser billederne, og ellers bare ser en gravid, det er sku så skøn en tid når man går der og venter og veeenter

Jaa det er så dejligt jeg er også altid glad når jeg ser en gravid og håber de får verdens dejligste barn for det er jo bare vidunderligt at blive mor og far

Anmeld

24. juni 2011

Carina1977

mullesmith2 skriver:

Ja jeg tænker også at hvis jeg skal have et barn mere en gang må det da blive en dans på roser bare med en baby i maven hihi men det er jo ikke til at vide, hver graviditet er jo forskellig. Kan være det bliver meget værre næste gang

Det må man da håbe for dig, at det ikke bliver

Men du må lige sige til næste gang....vil gerne se hvor stor din mave så bliver

Anmeld

24. juni 2011

mullesmith2

heidi30 skriver:

Det er imponerende. Jeg havde "kun" en barn i maven og var jo ikke så stor og min ryg kunne ikke rigtig holde til det. Men du må have gode stærke knogler og led 

Ja jeg har også altid været robust så ved ikke om det er det  

Anmeld

24. juni 2011

Den lykkelige

mullesmith2 skriver:

Tja det er ikke nemt at vide om man skal under kniven en gang, men det skal først være efter jeg er færdig med at få børn selvfølgelig. Det er da træls med sådan en hængemave  Hvor længe har du været igang med vægttabet?? jeg er lige startet for 3 dage siden hihi

Hi hi ja det ikke længe  Jeg har været igang siden midt april og tabt 8 kg.. men har stået stille de sidst 3 uger  Men jeg er på madlog.. vi har en gruppe derinde med os herinde fra som vil tabe os.. det er super godt redskab (hvis du ikke kender det?)

Anmeld

24. juni 2011

lucas<3

mullesmith2 skriver:

Det er lidt fjollet nu da det er 7mdr siden jeg fik mine to herlige drenge. Men ville lige vise jer billederne i rækkefølge så kan man rigtig se hvor stor jeg blev, det er helt vanvittigt når jeg tænker tilbage på det

hold da op en stor fin mave..

tænkte faktisk om der var 3.

må jeg spørger hvor meget de vejede da er kom ? gik du 40 uger med dem ?

Anmeld

24. juni 2011

mullesmith2

Carina1977 skriver:

Det må man da håbe for dig, at det ikke bliver

Men du må lige sige til næste gang....vil gerne se hvor stor din mave så bliver

Ja håber bestemt ikke jeg bliver ligeså stor næste gang, det vil da være ulideligt hehe Bare en baby mere til mig så er jeg lykkelig  Og så lige tabe 20 kilo inden så bliver jeg ikke nær så stor heller.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.