Kan i huske hvor stor jeg var??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2011

mullesmith2

Den lykkelige skriver:

Ej det bare så vildt.. kan huske jeg fulgte med og synes det var dybt imponerende.. Helt vildt.. men du er virkelig sååå smuk!!!  Må jeg spørge hvordan din mave ser ud den dag idag?? Har huden kunne trække sig sammen overhovedet???

Jeg ser stadig tyk ud hehe men jeg var også en stor pige før jeg blev gravid. Der er lidt mere hængemave nu end der var før og flere strækmærker, men det kunne jo ikke undgåes.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

heidi30

Nøj den var da for vild stor! Hold da op, havde du ikke problemer med ryggen til sidst?

Anmeld

24. juni 2011

mullesmith2

Carina1977 skriver:

Wow.....jeg har godt nok aldrig set så stor en gravid mave før, heller ikke selvom det har været tvillinger. Havde du ikke svært ved at bevæge dig omkring til sidst?

Jo jeg blev da lidt besværet til sidst, men kunne gå og klare en helt del lige til jeg fik planlagt kejsersnit i uge 37+4

Anmeld

24. juni 2011

Den lykkelige

mullesmith2 skriver:

Jeg ser stadig tyk ud hehe men jeg var også en stor pige før jeg blev gravid. Der er lidt mere hængemave nu end der var før og flere strækmærker, men det kunne jo ikke undgåes.

Nej det klart.. jeg synes jeg har fået hænge mave med min.. og jeg havde kun en i maven

Anmeld

24. juni 2011

mullesmith2

heidi30 skriver:

Nøj den var da for vild stor! Hold da op, havde du ikke problemer med ryggen til sidst?

Tro jeg syntes da det var hårdt den sidste uge. Men det var til at klare og jeg bagte også en del kager og boller den sidste ugestid for at have noget i fryseren  så værre vare det ikke

Anmeld

24. juni 2011

Carina1977

mullesmith2 skriver:

Jo jeg blev da lidt besværet til sidst, men kunne gå og klare en helt del lige til jeg fik planlagt kejsersnit i uge 37+4

Det er godt nok bare imponerende  

Anmeld

24. juni 2011

mullesmith2

Den lykkelige skriver:

Nej det klart.. jeg synes jeg har fået hænge mave med min.. og jeg havde kun en i maven

Jeg håber på jeg kan smide nogen kilo her i løbet af sommeren så jeg kan få noget af maven væk, for den fylder stadig godt i landskabet selvom der ingen baby(er) er derinde mere.

Anmeld

24. juni 2011

Den lykkelige

mullesmith2 skriver:

Jeg håber på jeg kan smide nogen kilo her i løbet af sommeren så jeg kan få noget af maven væk, for den fylder stadig godt i landskabet selvom der ingen baby(er) er derinde mere.

Kan jeg godt forstå.. er selv igang med projekt vægttab.. men synes stadig maven bare hænger.. måske der skal skrappere midler i brug

Anmeld

24. juni 2011

mullesmith2

Carina1977 skriver:

Det er godt nok bare imponerende  

Ja jeg tænker også at hvis jeg skal have et barn mere en gang må det da blive en dans på roser bare med en baby i maven hihi men det er jo ikke til at vide, hver graviditet er jo forskellig. Kan være det bliver meget værre næste gang

Anmeld

24. juni 2011

B&J

Ej hvor er det fantastik at se hvordan kroppen kan forandre sig men det er bare så flot du bære din mave wow altså også fik du to vidunderlige guldkluper ud af det det er jo fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.