Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det er lidt fjollet nu da det er 7mdr siden jeg fik mine to herlige drenge. Men ville lige vise jer billederne i rækkefølge så kan man rigtig se hvor stor jeg blev, det er helt vanvittigt når jeg tænker tilbage på det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hold da op en stor fin mave. -man er godt nok ikke i tvivl om at der er 2 derinde.
woooooooow Det er jo vildt. Men smuk det var du sgu da godt nok.
nøøøøøøøøøøøøj det er sku vildt!
Men smuk er du nu selvom maven forsøger og fjerne fokus fra dit ansigt
7 måneder? Ej jeg synes det var næsten lige i går jeg læste at du havde født!
ja, det var virkelig en vild mave Har aldrig set så stor en babyhule før, og hvor klædte det dig dog bare og så var indholdet jo heller ikke helt ringe
Det var så vild en oplevelse Men savner nu ikke den hårde tid hehe.
Ja hold da op en stor mave, men ikke noget at sige til det med 2 stk's
Ej det bare så vildt.. kan huske jeg fulgte med og synes det var dybt imponerende.. Helt vildt.. men du er virkelig sååå smuk!!! Må jeg spørge hvordan din mave ser ud den dag idag?? Har huden kunne trække sig sammen overhovedet???
Ohh my...Har ikke set billederne før, men hold da op De fylder meget sådan et par guldklumper*Camilla 26+2, der har taget 3 unger, een af gange
mullesmith2 skriver: Det er lidt fjollet nu da det er 7mdr siden jeg fik mine to herlige drenge. Men ville lige vise jer billederne i rækkefølge så kan man rigtig se hvor stor jeg blev, det er helt vanvittigt når jeg tænker tilbage på det
Wow.....jeg har godt nok aldrig set så stor en gravid mave før, heller ikke selvom det har været tvillinger. Havde du ikke svært ved at bevæge dig omkring til sidst?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128