16+6 billeder og frustration

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2011

Leonora25

Melanie-Marie skriver:

Hvor fint

Jeg synes sagtens man kan se du er gravid, det ligner ikke bare at du er tyk, som du selv skriver, slet ikke, det skal nok komme...

flot mave

Tusind mange tak Det hjalp virkelig at få lidt opmuntring herindefra. Tak for de søde ord

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

maria87

Leonora25 skriver:

Takker for de søde ord, det varmer

Anmeld

26. juni 2011

Leonora25

Frøken J. skriver:

Jeg synes det er en super flot mave og passer rigtig godt til hvor langt du er henne! Selv var jeg større, men det er fordi jeg har været tidligere overvægtig så hele mavepartiet giver sig nemmere Så du har SLET intet at være ked af det!

Så vil jeg prøve at lade være at være ked af det Fylden kommer jo nok også som de andre skriver, det er bare den der tålmodighed der er manglende! Glæder mig til at få en fast rund mave og ikke bare nøjes med en blød lille bobbel Hi hi, det er sjovt at man ligefrem kan ønske at få en stor mave, hele livet har jeg kæmpet for at holde den flad!

Anmeld

26. juni 2011

SussieThyssen

Leonora25 skriver:

Ha ha- som du dog kan sige det Sussie Det vil jeg forsøge at glæde mig over, for Mount Everest vertikalt lyder virkelig hårdt!!!

Jeps..kig du bare i mit fotoalbum..jeg overdriver ikke

Anmeld

26. juni 2011

Aagaard

Leonora25 skriver:

Er idag 16+6 og er lidt træt af det hele Jeg synes ikke min mave vokser - jeg ved godt at det kommer, at jeg er førstegangsgravid osv, men come on, er så træt af bare at se tyk ud!!

Jeg tror jeg er nået til et krisepunkt, hvor der godt snart må ske noget, så jeg får vished om at alt er som det skal være i den lille hule 

Jeg var ikke til at skyde igennem efter Nf. var sikker på at jeg bærer en stærk baby der kan klare det hele, men langsomt som tiden går, kommer bekymringerne snigende - IGEN Hvad nu hvis?????

De næste tre uger må gerne gå rigtig stærkt, så jeg kan komme til MD og forhåbenligt se at alt er som det skal være!!

Er der andre end mig der oplever lignende kriser under graviditeten????  jeg burde jo være glad, men jeg synes det er lidt trist lige nu!

Har er et par billeder- det første er jeg ca 8uger henne og det andet er fra idag- 16+6.

Knus fra en tålmodighedsforladt gravid // Charlotte

Jeg kan sagtens se at det er en gravid mave og ikke en tyk mave, men jeg kan godt huske følelsen...

De folk, hvis mening betyder noget ved jo godt at du er gravid, resten kan være lige meget.

Men ellers gå i tøj som understreger det/fremhæver maven lidt så man ikke er i tvivl

Line

Anmeld

26. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Er idag 16+6 og er lidt træt af det hele Jeg synes ikke min mave vokser - jeg ved godt at det kommer, at jeg er førstegangsgravid osv, men come on, er så træt af bare at se tyk ud!!

Jeg tror jeg er nået til et krisepunkt, hvor der godt snart må ske noget, så jeg får vished om at alt er som det skal være i den lille hule 

Jeg var ikke til at skyde igennem efter Nf. var sikker på at jeg bærer en stærk baby der kan klare det hele, men langsomt som tiden går, kommer bekymringerne snigende - IGEN Hvad nu hvis?????

De næste tre uger må gerne gå rigtig stærkt, så jeg kan komme til MD og forhåbenligt se at alt er som det skal være!!

Er der andre end mig der oplever lignende kriser under graviditeten????  jeg burde jo være glad, men jeg synes det er lidt trist lige nu!

Har er et par billeder- det første er jeg ca 8uger henne og det andet er fra idag- 16+6.

Det ligner min mave. Er også førstegangs gravid, og i uge 17 var min lige så fin som din er. 

Anmeld

26. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Leonora25 skriver:

Tusind mange tak Det hjalp virkelig at få lidt opmuntring herindefra. Tak for de søde ord

Du kan se min mave her, fra 16+6

https://www.baby.dk/debat/116951pi1/graviditet/maven-som-lovet-3.aspx

Anmeld

26. juni 2011

dukke

Leonora25 skriver:

Taak det betyder meget af få sådan en kommentar

Kan jeg godt forstå

Anmeld

26. juni 2011

Anette&Sophia

Leonora25 skriver:

Bare rolig, ligepludselig kommer det :-)
- maverne er jo forskellige :-)

Anmeld

26. juni 2011

Frk.Munk

Leonora25 skriver:

Hej

Jeg har det på præcis samme måde, og jeg er 18+0 idag!!! syntes bare slet ikke der er mave, og liv i min mave.... Er så frustreret, ked af det og bekymret... jeg er også førstegangs gravid, og jeg ved jo os godt at det er meget forskelligt fra person til person hvordan det ser ud osv , men der må bare godt snart ske mere!!! Jeg skal til MD om 2 1/2 uge - og det går bare såååå langsomt.....

Jeg er lidt en tuder idag  og det hele går desværre ud over kæresten - det vidst ikke fair, men der er bare ingen der fatter hvordan den her følelse af bekymringer fylder i mit univers..... hulk hulk

Jeg krydser for det går hurtigere for dig den næste tid.... og mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.