16+6 billeder og frustration

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.767 visninger
39 svar
0 synes godt om
24. juni 2011

Leonora25

Er idag 16+6 og er lidt træt af det hele Jeg synes ikke min mave vokser - jeg ved godt at det kommer, at jeg er førstegangsgravid osv, men come on, er så træt af bare at se tyk ud!!

Jeg tror jeg er nået til et krisepunkt, hvor der godt snart må ske noget, så jeg får vished om at alt er som det skal være i den lille hule 

Jeg var ikke til at skyde igennem efter Nf. var sikker på at jeg bærer en stærk baby der kan klare det hele, men langsomt som tiden går, kommer bekymringerne snigende - IGEN Hvad nu hvis?????

De næste tre uger må gerne gå rigtig stærkt, så jeg kan komme til MD og forhåbenligt se at alt er som det skal være!!

Er der andre end mig der oplever lignende kriser under graviditeten????  jeg burde jo være glad, men jeg synes det er lidt trist lige nu!

Har er et par billeder- det første er jeg ca 8uger henne og det andet er fra idag- 16+6.

Knus fra en tålmodighedsforladt gravid // Charlotte

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

dukke

Det da en fin mave

Anmeld

24. juni 2011

Rødhætte

Du har en rigtig fin mave. Jeg blev aldrig særlig stor i min graviditet og husker god tankerne om at maven ikke vokser. Jeg fik først rigtig mave på da jeg var omkring 20-24 uger henne, så det skal nok komme

Anmeld

24. juni 2011

IngenKoPåIsen

Sikke da en fin mave du har! 

Jeg er sikker på ALT er som det skal være inde i den lille hule.. Men hvis du er så "ked af det" som det lyder, synes jeg da du skal betale for en scanning på en privatklinik, en lille ekstra scanning som kan give dig ro i sindet! 

Anmeld

24. juni 2011

maria87

du ser da ikke  bare tyk ud...du ser da så smukt gravid ud

Anmeld

24. juni 2011

Tropez

Leonora25 skriver:

Er idag 16+6 og er lidt træt af det hele Jeg synes ikke min mave vokser - jeg ved godt at det kommer, at jeg er førstegangsgravid osv, men come on, er så træt af bare at se tyk ud!!

Jeg tror jeg er nået til et krisepunkt, hvor der godt snart må ske noget, så jeg får vished om at alt er som det skal være i den lille hule 

Jeg var ikke til at skyde igennem efter Nf. var sikker på at jeg bærer en stærk baby der kan klare det hele, men langsomt som tiden går, kommer bekymringerne snigende - IGEN Hvad nu hvis?????

De næste tre uger må gerne gå rigtig stærkt, så jeg kan komme til MD og forhåbenligt se at alt er som det skal være!!

Er der andre end mig der oplever lignende kriser under graviditeten????  jeg burde jo være glad, men jeg synes det er lidt trist lige nu!

Har er et par billeder- det første er jeg ca 8uger henne og det andet er fra idag- 16+6.

Knus fra en tålmodighedsforladt gravid // Charlotte

Det er sørme en fin mavse du render rundt med der, og jo det kommer, en dag du står foran spejlet går det op for dig, at maven er.vokset, og med hensyn til dine bekymringer så er det altså helt normalt især fordi man jo heller ikke kan mærke den bette fis endnu
Kæmpe krammer :0)

Anmeld

24. juni 2011

metski83

Fin mave

Ma kan da sagtens se, at der er en fin baby der inde

Anmeld

24. juni 2011

Kløver

det er da en stor flot mave du har når du ikke er længere henne

Anmeld

24. juni 2011

K&S

Det er da en super flot mave, du har  jeg synes bestemt godt man kan se, du er gravid og ikke bare buttet

Anmeld

24. juni 2011

Silke83

Man kan se en stor forskel mellem de to billeder, så den vokser da Op med humøret - det går bare ikke så hurtigt her i begyndelsen... Jeg bliver også nogle gange i tvivl om jeg overhovedet er gravid eller om jeg bare er blevet fed. Disse bekymringer griner min mand så meget over - for ham er der ingen tvivl om at jeg ser meget gravid ud... Men ligesom dig glæder jeg mig også til at komme til MD for at se, at spiren er vokset og at alt er fint Jeg tror utålmodighed bliver den sindstilstand der vil dominere os mest indtil december

Ha' en dejlig dag!

Ida.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.