16+6 billeder og frustration

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2011

Frøken J.

Jeg synes det er en super flot mave og passer rigtig godt til hvor langt du er henne! Selv var jeg større, men det er fordi jeg har været tidligere overvægtig så hele mavepartiet giver sig nemmere Så du har SLET intet at være ked af det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

2babygirls

Leonora25 skriver:

Er idag 16+6 og er lidt træt af det hele Jeg synes ikke min mave vokser - jeg ved godt at det kommer, at jeg er førstegangsgravid osv, men come on, er så træt af bare at se tyk ud!!

Jeg tror jeg er nået til et krisepunkt, hvor der godt snart må ske noget, så jeg får vished om at alt er som det skal være i den lille hule 

Jeg var ikke til at skyde igennem efter Nf. var sikker på at jeg bærer en stærk baby der kan klare det hele, men langsomt som tiden går, kommer bekymringerne snigende - IGEN Hvad nu hvis?????

De næste tre uger må gerne gå rigtig stærkt, så jeg kan komme til MD og forhåbenligt se at alt er som det skal være!!

Er der andre end mig der oplever lignende kriser under graviditeten????  jeg burde jo være glad, men jeg synes det er lidt trist lige nu!

Har er et par billeder- det første er jeg ca 8uger henne og det andet er fra idag- 16+6.

Knus fra en tålmodighedsforladt gravid // Charlotte

Sådan så jeg også ud... De må være straffen for at ære lang og tynd

Men SÅ kom den lige så stille snigende, skøøøønt...

Anmeld

24. juni 2011

SussieThyssen

Du har da en fin lille mave.
trøst dig..så er der os, der har lignet en elefant, bare man var et kvarter henne..og elefanten lynhurtigt blev til en hval..og til sidst Mount Everest vertikalt

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. juni 2011

Melanie-Marie

Hvor fint

Jeg synes sagtens man kan se du er gravid, det ligner ikke bare at du er tyk, som du selv skriver, slet ikke, det skal nok komme...

flot mave

Anmeld

24. juni 2011

Filippa & Liva

Tyk? Hvorhenne?  

Du er da flot slank og man kan altså godt se en begyndende baby bule på vej ...

Jeg kender godt til frustrationerne over den "manglende gravide mave" - jeg selv var flad som en pandekage de første måneder og det er først nu her at min mave rigtig er begyndt at vokse.

Så der er ikke andet for end at bevare tålmodigheden for lige pludselig skal det nok komme!

Anmeld

26. juni 2011

Leonora25

dukke skriver:

Det da en fin mave

Taak det betyder meget af få sådan en kommentar

Anmeld

26. juni 2011

serinasmor

synes nu det er pænt tydeligt det er en babymave og ikke bare lidt ekstra kilo

fin mavse

Anmeld

26. juni 2011

Leonora25

Rødhætte skriver:

Du har en rigtig fin mave. Jeg blev aldrig særlig stor i min graviditet og husker god tankerne om at maven ikke vokser. Jeg fik først rigtig mave på da jeg var omkring 20-24 uger henne, så det skal nok komme

Det lyder godt- jeg må væbne mig med tålmodighed... og måske prøve at nyde at den ikke er så stor endnu, at jeg ikke kan ligge på maven og sove

Anmeld

26. juni 2011

A.

ja men man kan godt se at du er gravid og ikke tyk hvis du er meget nervøs så må i betale for en ekstra scanning

Anmeld

26. juni 2011

Leonora25

Malunsesmutti skriver:

Sikke da en fin mave du har! 

Jeg er sikker på ALT er som det skal være inde i den lille hule.. Men hvis du er så "ked af det" som det lyder, synes jeg da du skal betale for en scanning på en privatklinik, en lille ekstra scanning som kan give dig ro i sindet! 

Taaak Hvor er du sød!

Har også tænkt på det med en ekstra scanning, meeen jeg burde jo kunne holde de sidste tre uger ud der er til Md Det hjælper også lidt når man får lidt trøst herinde- taaak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.