16+6 billeder og frustration

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2011

Leonora25

maria87 skriver:

du ser da ikke  bare tyk ud...du ser da så smukt gravid ud

Takker for de søde ord, det varmer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

lounika

du ser da ikke bare tyk ud nu man kan da godt se det med baby inden i...  jeg hade det lidt lige som dig.. da min mave så blev lidt støre blev det fantastisk men nu må den godt gå væk igen he he.. jeg hade termin i går  .. så bare vent lidt i nu så bliver den stor og rund....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. juni 2011

mamiolvi

Det er da en fin mave... glæd dig over du ikke er større ... Jeg er 25 uger henne sover a h til , har hals brand og er meget dårlig konstant .. så nyd din mave så længe den ikke er i vejen ... og det er en fin gravid mave

Anmeld

26. juni 2011

Leonora25

Tropez skriver:

Det er sørme en fin mavse du render rundt med der, og jo det kommer, en dag du står foran spejlet går det op for dig, at maven er.vokset, og med hensyn til dine bekymringer så er det altså helt normalt især fordi man jo heller ikke kan mærke den bette fis endnu
Kæmpe krammer :0)

Nååårh, tak skal du have Glæder mig til den da hvor jeg står foran spejlet og maven ikke efterlader nogen tvivl!!

Og ja alle de bekymringer altså... Glæder mig SÅ meget til at mærke liv derinde fra- det bliver så stort! Det var også virkelig underligt at man til Nf kunne se hvordan den bare moslede rundt, men at man intet mærker til det 

Det er nu lidt underligt med sådan en graviditet, det er det eneste tidspunkt man som kvinde virkelig ønsker sig en STOOOR mave og ikke nok med det, man går også og ser frem til at få et ordenligt spark

Anmeld

26. juni 2011

132319

Jeg havde sket ikke det der lignede enmave i uge 16. Jeg ville gerne vise dig et billede men er på fra mobilen. Jeg kan godt huske fustrationen over at "alle andre" fik store flotte og struttende maver og jeg var bare flad som et bræt. Min mave voksede først så man kunne ane at jeg var gravid i uge 26 og jeg fødte 34+1. til gengæld var jeg hurtig om at tabe det hele igen

Anmeld

26. juni 2011

Leonora25

metski83 skriver:

Fin mave

Ma kan da sagtens se, at der er en fin baby der inde

Taak- det er jeg virkelig glad for!

Anmeld

26. juni 2011

Leonora25

K&S skriver:

Det er da en super flot mave, du har  jeg synes bestemt godt man kan se, du er gravid og ikke bare buttet

Jubii  Det er jeg glad for at du kan se, for føler mig godt nok buttet

Anmeld

26. juni 2011

Leonora25

Silke83 skriver:

Man kan se en stor forskel mellem de to billeder, så den vokser da Op med humøret - det går bare ikke så hurtigt her i begyndelsen... Jeg bliver også nogle gange i tvivl om jeg overhovedet er gravid eller om jeg bare er blevet fed. Disse bekymringer griner min mand så meget over - for ham er der ingen tvivl om at jeg ser meget gravid ud... Men ligesom dig glæder jeg mig også til at komme til MD for at se, at spiren er vokset og at alt er fint Jeg tror utålmodighed bliver den sindstilstand der vil dominere os mest indtil december

Ha' en dejlig dag!

Ida.

Ja, kan jo også godt selv se at der er sket NOGET, bare ikke nok hi hi, men ja der sker nok noget mere over den næste måneds tid hvor den lille spire jo tager ca 60g på om ugen og vokser med 1cm

Md bliver bare godt ja- ønsker i af få kønnet af vide?

Ja utålmodighed, nervøsitet og bekymringer- det kan vi vidst lige så godt vænne os til

Anmeld

26. juni 2011

Leonora25

Tina&Martin skriver:

Sådan så jeg også ud... De må være straffen for at ære lang og tynd

Men SÅ kom den lige så stille snigende, skøøøønt...

Uh, det ser jeg frem til Ja jeg har også en lidt lang overkrop, så der er selvfølgelig lidt mere plads at vokse på derinde

Anmeld

26. juni 2011

Leonora25

SussieThyssen skriver:

Du har da en fin lille mave.
trøst dig..så er der os, der har lignet en elefant, bare man var et kvarter henne..og elefanten lynhurtigt blev til en hval..og til sidst Mount Everest vertikalt

Kærligst
Sussie

Ha ha- som du dog kan sige det Sussie Det vil jeg forsøge at glæde mig over, for Mount Everest vertikalt lyder virkelig hårdt!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.