Sankt hans kage :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2011

Zafir

Den lykkelige skriver:

Hindbærmousse, banan og skildpaddemousse..  smurt op med choko palminsmørcreme..

maaaaam

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

maria87

Den lykkelige skriver:

Jamen det kan du sagtens.. det kun min 5. kage.. og man lære bare SÅÅÅ meget hvor hver gang.. altså teknikker til hvordan man bedst gør.. Altså selvekagen består af 5 lagkagebunde (opskrift herinde fra), 2 x lag med hindbærmousse (opskrift herinde fra) samt skildpaddemousse (også opskrift herinde fra).. også PSC opsmøring..

Også er det bare hvid fondant jeg har farvet med lilla pasta farve, også forskellige blomsterudstikkere..

Tark skal jeg os prøve skal jeg !!!!

Anmeld

23. juni 2011

Den lykkelige

maria87 skriver:

Tark skal jeg os prøve skal jeg !!!!

Held og lykke  og youtube er super til at få ideer og lære hvordan man gør de forskellige ting..

Anmeld

24. juni 2011

Susan1978

Den lykkelige skriver:

Min sankt hans kage til i aften  Synes den blev rigtig fin.. Det er min 5. kage.. så lære stadig  Men synes den blev ok.. Nogle der kan sige hvorfor heksen blev så skinnende og "våd" i det.. I kan se forskellen på den billed jeg har sat ind af heksen hvor den ikke er kommet på kagen også når den er kommet på kagen.. Synes det mærkeligt.. ville hellere have haft den var mat i det..  Kan det være fordi jeg stilte den i køleskab en times tid hvor den ikke var tildækket da den skulle hærde?

ja du skal ikke stille dine figurer til at hærde i køleskab, det skal de gøre i stuetemp - mine står altid bare på køkkenbordet i en kasse, så de ikke bliver støvet..

så grundent til den ser ud som den gør er fordi den har hærdet i køleskab.

har selv prøvet det nemlig.

Anmeld

24. juni 2011

Den lykkelige

Susan1978 skriver:

ja du skal ikke stille dine figurer til at hærde i køleskab, det skal de gøre i stuetemp - mine står altid bare på køkkenbordet i en kasse, så de ikke bliver støvet..

så grundent til den ser ud som den gør er fordi den har hærdet i køleskab.

har selv prøvet det nemlig.

Ja man lære hver gang  Men heldigvis at den blev "pæn" igen og ikke skinnede og var våd hele tiden  nu skal e aldrig i køleskab fremover..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.