Sankt hans kage :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2011

Zafir

Super sød heks

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

Den lykkelige

Bryndis skriver:

Super flot kage

Må lige spørge om hvordan du får heksen til at sidde uden at kagen falder lidt sammen der hvor hun sidder?

Takker..  Ja det ved jeg ikke  Har ikke gjort noget.. har bare sat hende på.. men det holder stadigt  Hun er ikke så stor igen og kagen er meget "fast" i det..

Anmeld

23. juni 2011

Englebassen82

Den lykkelige skriver:

Ja lige netop.. fandt også lige ud af det.. den stod nemlig uden film da den bare lige skulle tørre.. men så fik jeg samlet kagen og til sidst sat film over.. og her til formiddag er den fin og mat i det..  Og tak

Var så lidt..

Anmeld

23. juni 2011

Den lykkelige

Zafir skriver:

Super sød heks

Takker..  Tror også det bliver et hit.. skal på besøg hos sviger familien hvor der er 8 børn med.. så tænkte det skulle være lidt spas

Anmeld

23. juni 2011

Bryndis

Den lykkelige skriver:

Takker..  Ja det ved jeg ikke  Har ikke gjort noget.. har bare sat hende på.. men det holder stadigt  Hun er ikke så stor igen og kagen er meget "fast" i det..

Okey

Den er i hvert fald super flot Og super godt gået når det kun er nr 5 kage. Så dygtig er jeg ikke endnu

Anmeld

23. juni 2011

Den lykkelige

super flot kage... iiiih hvor vil jeg ønske jeg var lidt mere kreaktiv...

jeg vil os lave sådan en kage.. hvordan gør man og hva bruger man??

Jamen det kan du sagtens.. det kun min 5. kage.. og man lære bare SÅÅÅ meget hvor hver gang.. altså teknikker til hvordan man bedst gør.. Altså selvekagen består af 5 lagkagebunde (opskrift herinde fra), 2 x lag med hindbærmousse (opskrift herinde fra) samt skildpaddemousse (også opskrift herinde fra).. også PSC opsmøring..

Også er det bare hvid fondant jeg har farvet med lilla pasta farve, også forskellige blomsterudstikkere..

Anmeld

23. juni 2011

Den lykkelige

Bryndis skriver:

Okey

Den er i hvert fald super flot Og super godt gået når det kun er nr 5 kage. Så dygtig er jeg ikke endnu

Tak skal du have..  Jeg synes ellers hurtig man finder ud af hvordan man skal gøre og hvordan man bare IKKE skal gøre.. jeg er i hvert fald blevet MEGET klogere efter denne kage.. mht opsmøring og funky letters i hvert fald..

Anmeld

23. juni 2011

Zafir

Den lykkelige skriver:

Takker..  Tror også det bliver et hit.. skal på besøg hos sviger familien hvor der er 8 børn med.. så tænkte det skulle være lidt spas

Hvad er der indeni???

Anmeld

23. juni 2011

Den lykkelige

Hvad er der indeni???

Hindbærmousse, banan og skildpaddemousse..  smurt op med choko palminsmørcreme..

Anmeld

23. juni 2011

hompibompi;-)

Wow en flot kage 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.