Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ploffer skriver: Flot kage Har du evt. haft meget varme hænder da du satte heksen på? Måske derfor den skinner hvis fondanten har svedt af dine hænders varme
Flot kage
Har du evt. haft meget varme hænder da du satte heksen på? Måske derfor den skinner hvis fondanten har svedt af dine hænders varme
Tak.. Nej slet ikke.. tog den bare direkte ud af køleren og satte ned på kagen.. rørte den knapt nok..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
iris-mor skriver: Nej hvor er den flot!! Kanon ide. Har du brugt vand til at klistre heksen sammen?? Det kan måske være derfor.
Nej hvor er den flot!! Kanon ide.
Har du brugt vand til at klistre heksen sammen?? Det kan måske være derfor.
Tak skal du have.. ja brugte lidt vand.. men det er jo kun lige der hvor den er "samlet".. Men tror det fordi den ikke har stået tildækket i køleskabet da jeg havde lavet den.. har ige kigget på kagen nu.. og nu er den helt mat i den.. så den skal åbenbart ære tildækket..
super flot kage... iiiih hvor vil jeg ønske jeg var lidt mere kreaktiv...
jeg vil os lave sådan en kage.. hvordan gør man og hva bruger man??
Ingen panik med heksen søde... det er ikke dig der har gjort noget forkert.. Det er luftfugtigheden der gør det, og det tørrer op i gen, når den har stået lidt, eller når du sætter den på køl...
Jeg har også været ude for det med at kagen blev fugtig, især pynten, og det var simpelthen fordi den kom på køl og ikke var tildækket....
kagen sugede al fugtigheden fra køleskabet til sig..
Anasmor skriver: Ingen panik med heksen søde... det er ikke dig der har gjort noget forkert.. Det er luftfugtigheden der gør det, og det tørrer op i gen, når den har stået lidt, eller når du sætter den på køl...
Jeg tror nu netop det er kommet fordi den HAR stået på køl.... Sådan bliver mine kager ihvertfald hvis de kommer i køleskabet UDEN lidt film til overdækning, da fondanten ellers suger fugtigheden fra køleskabet til sig... ? !
OG forresten SUPER flot kage...
Tak hvor er du sød.. Ja har også lige kigget på kagen igen og nu er den fin og mat i det igen.. Tænkte bare lige shit.. synes den er flottere når den er mat nemlig, så det passer til resten af kagen
Englebassen82 skriver: Jeg tror nu netop det er kommet fordi den HAR stået på køl.... Sådan bliver mine kager ihvertfald hvis de kommer i køleskabet UDEN lidt film til overdækning, da fondanten ellers suger fugtigheden fra køleskabet til sig... ? !
Ja lige netop.. fandt også lige ud af det.. den stod nemlig uden film da den bare lige skulle tørre.. men så fik jeg samlet kagen og til sidst sat film over.. og her til formiddag er den fin og mat i det.. Og tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128