Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min sankt hans kage til i aften Synes den blev rigtig fin.. Det er min 5. kage.. så lære stadig Men synes den blev ok.. Nogle der kan sige hvorfor heksen blev så skinnende og "våd" i det.. I kan se forskellen på den billed jeg har sat ind af heksen hvor den ikke er kommet på kagen også når den er kommet på kagen.. Synes det mærkeligt.. ville hellere have haft den var mat i det.. Kan det være fordi jeg stilte den i køleskab en times tid hvor den ikke var tildækket da den skulle hærde?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej, hvor en fed idé med en Sankt Hans kage Og du kan skisme dit kram Rigtig flot og sjov kage
Lisbeth85 skriver: Ej, hvor en fed idé med en Sankt Hans kage Og du kan skisme dit kram Rigtig flot og sjov kage
Tak skal du have
Hvor er den skøn
Cooooool kage
haha sjov kage
SÅ FIIN
Den lykkelige skriver: Min sankt hans kage til i aften Synes den blev rigtig fin.. Det er min 5. kage.. så lære stadig Men synes den blev ok.. Nogle der kan sige hvorfor heksen blev så skinnende og "våd" i det.. I kan se forskellen på den billed jeg har sat ind af heksen hvor den ikke er kommet på kagen også når den er kommet på kagen.. Synes det mærkeligt.. ville hellere have haft den var mat i det.. Kan det være fordi jeg stilte den i køleskab en times tid hvor den ikke var tildækket da den skulle hærde?
Flot kage
Har du evt. haft meget varme hænder da du satte heksen på? Måske derfor den skinner hvis fondanten har svedt af dine hænders varme
Super fin kage!!
Kan desværre ikke svare dig på hvorfor heksen bliver så våd/fugtig...
Nej hvor er den flot!! Kanon ide.
Har du brugt vand til at klistre heksen sammen?? Det kan måske være derfor.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128