Sankt hans kage :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.336 visninger
34 svar
0 synes godt om
23. juni 2011

Den lykkelige

Min sankt hans kage til i aften  Synes den blev rigtig fin.. Det er min 5. kage.. så lære stadig  Men synes den blev ok.. Nogle der kan sige hvorfor heksen blev så skinnende og "våd" i det.. I kan se forskellen på den billed jeg har sat ind af heksen hvor den ikke er kommet på kagen også når den er kommet på kagen.. Synes det mærkeligt.. ville hellere have haft den var mat i det..  Kan det være fordi jeg stilte den i køleskab en times tid hvor den ikke var tildækket da den skulle hærde?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

Lisbeth85

Ej, hvor en fed idé med en Sankt Hans kage Og du kan skisme dit kram  Rigtig flot og sjov kage

Anmeld

23. juni 2011

Den lykkelige

Lisbeth85 skriver:

Ej, hvor en fed idé med en Sankt Hans kage Og du kan skisme dit kram  Rigtig flot og sjov kage

Tak skal du have

Anmeld

23. juni 2011

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Hvor er den skøn

Anmeld

23. juni 2011

Loa

Cooooool kage 

Anmeld

23. juni 2011

jydeinden

haha sjov kage

Anmeld

23. juni 2011

Lou87

SÅ FIIN

Anmeld

23. juni 2011

Ploffer

Den lykkelige skriver:

Min sankt hans kage til i aften  Synes den blev rigtig fin.. Det er min 5. kage.. så lære stadig  Men synes den blev ok.. Nogle der kan sige hvorfor heksen blev så skinnende og "våd" i det.. I kan se forskellen på den billed jeg har sat ind af heksen hvor den ikke er kommet på kagen også når den er kommet på kagen.. Synes det mærkeligt.. ville hellere have haft den var mat i det..  Kan det være fordi jeg stilte den i køleskab en times tid hvor den ikke var tildækket da den skulle hærde?

Flot kage 

Har du evt. haft meget varme hænder da du satte heksen på? Måske derfor den skinner hvis fondanten har svedt af dine hænders varme  

Anmeld

23. juni 2011

MSM

Super fin kage!!

Kan desværre ikke svare dig på hvorfor heksen bliver så våd/fugtig...

Anmeld

23. juni 2011

iris-mor

Nej hvor er den flot!! Kanon ide.

Har du brugt vand til at klistre heksen sammen?? Det kan måske være derfor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.