slette sig og eva ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2011

Magsen

jydeinden skriver:

ix jeg er skam ikke sur, jeg er bare trist men dét er af andre årsager.. efter min mening skal idag bare overståes så jeg kan komme hjem til min dejlige kæreste igen

koooom så, der må da være MINDST en enkelt positiv ting idag? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

Sof

Og derudover siger de at der blvier 27 grader i næste uge, hvilket jeg glæder mig meget til 

Anmeld

23. juni 2011

Loa

lisesp83 skriver:

Tillykke sku

Taaaaaaaaaaaaaaak 

Anmeld

23. juni 2011

jydeinden

Maggieh skriver:

koooom så, der må da være MINDST en enkelt positiv ting idag? 

ja at dagen ikke er længere end den er, og at jeg skal hjem til min kæreste igen efter begravelse

Anmeld

23. juni 2011

NinaNymannMadsen

Maggieh skriver:

Jeg er også riiiiiiiigtig gode venner med sofaen lige nu, selvom jeg skal lave en hel kage PLUS pynt til kl. 7 i AFTEN  dumme, dumme sofa !! 

ja sofaen kan være dum når man skal ha lavet noget. skal kun ha ordnet hele lejligheden til på lørdag kl 14. men min kæreste hjælper så det jo godt nok. orker bare ikk lige at skal noget lige nu.

Anmeld

23. juni 2011

Magsen

Vingummien skriver:

DET ER SNART WEEKEND

heeeeeeeeeelt sikkert --- hmm, jeg har altid ''weekend''   

Anmeld

23. juni 2011

Magsen

Loa skriver:

Taaaaaaak 

Anmeld

23. juni 2011

Magsen

musse1 skriver:

dejligt med sådan en tråd, lige hvad der var brug for

jeg glæder mig til de to små vågner, så vi kan hygge med noget frugt, og så glæder jeg mig til vi skal hente to store, så vi rigtig kan hygge.

glæder mig til manden for fri, så skal vi alle 6 hen og så bål ved 18 tiden, et fantastisk tidspunkt syns jeg, godt nogle tænker på der er børn.

livet er da bare fantastisk, med børn, mand, venner og familie. når ja og så lige jeg har tabt mig så meget, og det stadigvæk går ned af.

jubii børnene har ferie fra i morgen eftermiddag og de lover super godt vejr i næste uge

kunne forsætte med en masse fantastiske ting

Jaa syntes det var på tide med en positiv tråd, der IKKE bliver lukket pga mudderkastning 

ih sikke en skøn og positiv kvinde du lyder til at være !! 

det lyder bare rigtig godt. Jeg gider slet ikke at tænke på vejr

Anmeld

23. juni 2011

Magsen

at Maggieh er SMUK!

åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååårh hvor du SØD, TAK !!!!!!!!!! 

Det er du bestemt også 

Anmeld

23. juni 2011

Magsen

Kay skriver:

jeg glæder mig over at jeg har fået fri i dag... så jeg kan nyde sanktehans med min dejlige kæreste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.