slette sig og eva ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2011

Nessie

Sidder og morer mig lidt over min søn, der lige har hentet et lille tæppe på sit værelse, og nu har lagt sig på gulvet med tæppe på, mens han siger "ej sove", og "kipper" med et par flag han fandt i havestuen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

signe.

Maggieh skriver:

eeeeeeeeeeeeeeeeller IKKE for satan da !! :b 

Er ALLE herinde stadig ''SURE'' ?? 

Hvis i ikke er, så skriv MINDST eeen positiv ting 

I'll go first:  Jeg ææælsker min overskønne dejlige Naomi, der ligger i vognen og sover, og jeg glæder mig til at kraaamme hende når hun vågner og høre hende sige Maaamma, hygg'her ((see, på færøsk)) 

Ja, jeg kom også herind efter maks et døgs fravær, og der var bare MANGE "farvel til baby.dk" tråde.. elelr ja mange og mange, emn mange sådan lige i træk i hvert fald.. Jeg er ikke sur! Og jeg er fornøjet over at kunne holde sankt hans med både kæreste OG Hasse OG med baby i maven vi måtte jo undvære Hasse sidste år, da han jo stadig var en bette en der, så det er jeg rigtig glad over

Anmeld

23. juni 2011

metski83

det var da dejligt med en positiv tråd, har slet ikke gidet at kommentere eller balnde mig i de andre.

Så det er da den førvste positive ting, dejligt og TAK for en tiltrængt positiv tråd.

Jeg kan så sige, jeg syntes det er skøn at jeg har en forlænget weekend, som står i hygemog festivalstegn med skønne mennesker

Anmeld

23. juni 2011

Muffin_girl

Maggieh skriver:

eeeeeeeeeeeeeeeeller IKKE for satan da !! :b 

Er ALLE herinde stadig ''SURE'' ?? 

Hvis i ikke er, så skriv MINDST eeen positiv ting 

I'll go first:  Jeg ææælsker min overskønne dejlige Naomi, der ligger i vognen og sover, og jeg glæder mig til at kraaamme hende når hun vågner og høre hende sige Maaamma, hygg'her ((see, på færøsk)) 

Hmm positive ting: 

min kæreste og jeg har ferie  

Skal til Barcelona d.4 juli

Var ved Gynækæologen igår og fik af vide at mine æggestokke og livmoder fungerer optimalt og jeg danner perfekte ægblærer Så er klar til min spiral snart skal ud (blev chekket pga. en underlivs sygdom) Så en glædelig nyhed at den ikke påvirker mit udstyr  

Har tænkt på baby hele dagen  

Min kæreste og jeg har kigget på hus til fremtiden om ½ år når vi skal flytte  

Jaa mere kan det vist ikke blive til 

Anmeld

23. juni 2011

Janni.

Jeg har en meget positiv ting, hvis jeg selv skal vurdere det...

Vores søn har været syg siden omkring d. 8/6 og nu er han ENDELIG ved at få det bedre efter vi fik en ordentlig læge til at se på ham for 2 dage siden og har fået noget medicin til ham 

Hvis ikke dét er positivt, tjaaeh så ved jeg ikke hvad 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.