slette sig og eva ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2011

Magsen

W.. skriver:

Ja hold da kæft en hønsegård det her forum snart har udviklet sig til at være!Jeg glæder mig til en tur i Frb have til Skt Hans i aften

ja det må man sku nok sige !!! :b 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

Loa

Maggieh skriver:

iiiiiih hvor godt, stort tillykke 

Taaaaaaak 

Anmeld

23. juni 2011

Vingummien

DET ER SNART WEEKEND

Anmeld

23. juni 2011

Magsen

NNM skriver:

jeg glæder mig til kl 15:05 der skal ejg med bussen ud efter min dejlige datter. og hold op hvor er ejg gode venner med sofaen indtil da. for er bare smadret idag efter flere timers gåtur nede i byen. dejligt er det hvertfald.

Jeg er også riiiiiiiigtig gode venner med sofaen lige nu, selvom jeg skal lave en hel kage PLUS pynt til kl. 7 i AFTEN  dumme, dumme sofa !! 

Anmeld

23. juni 2011

musse1

dejligt med sådan en tråd, lige hvad der var brug for

jeg glæder mig til de to små vågner, så vi kan hygge med noget frugt, og så glæder jeg mig til vi skal hente to store, så vi rigtig kan hygge.

glæder mig til manden for fri, så skal vi alle 6 hen og så bål ved 18 tiden, et fantastisk tidspunkt syns jeg, godt nogle tænker på der er børn.

livet er da bare fantastisk, med børn, mand, venner og familie. når ja og så lige jeg har tabt mig så meget, og det stadigvæk går ned af.

jubii børnene har ferie fra i morgen eftermiddag og de lover super godt vejr i næste uge

kunne forsætte med en masse fantastiske ting

Anmeld

23. juni 2011

lisesp83

Elsker min lille familie. Og at det snart er sommerferie.  

Anmeld

23. juni 2011

Magsen

MissChrista skriver:

haha Jeg er på !!!!
JEG GLÆÆÆDER MGI TIL AT KOMME HJEM TIL MOOAR OG FAAR SENERE!
Min dejlige søn og jeg.. Ja og min søster! Vi kører hjem til mormor og morfar senere, når min søster kommer hjem fra skole glæder mig heelt vildt - det bliver en dejlig weekend.. Vi skal til min lillebrors translokation (STAVES??!! ) i morgen tidlig - skønt!
MEN vi kommer tíl at savne farmand! Det er første gang vi skal være væk fra ham i mere end 24 timer.. Puha :O ..

DEJLIG TORSDAG TIL ALLE DERUDE

Sådan  

Eeeeej hvor hyggeligt hvorfor skal farmand ikke med? :b det kommer til at blive hårdt tror jeg  det var det ihvertfald første gang jeg prøvede det :p

Anmeld

23. juni 2011

lisesp83

Loa skriver:

Ha ha 

Her er min positive ting: Jeg glæder mig til min reception imorgen. Er nemlig blevet færdig som kontorelev 

Tillykke sku

Anmeld

23. juni 2011

Sof

Jeg eeeeeeeeeeeelsker min dejlige familie og er alt for sej bag rattet på en bil, selvom jeg ikke har kørt længe  

Anmeld

23. juni 2011

Frk-Lotusblomst

Ingen sure miner her..
Hmm positive ting. LAd mig tænke..
.............................
................................Skal først møde på job kl 15.00 og har fri kl. 20.15. Derefter hjem og snakke "hemmelige ting" med min dejlige kæreste <3.

HA' en god dag og aften derude mennesker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.