slette sig og eva ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.023 visninger
124 svar
0 synes godt om
23. juni 2011

Magsen

eeeeeeeeeeeeeeeeller IKKE for satan da !! :b 

Er ALLE herinde stadig ''SURE'' ?? 

Hvis i ikke er, så skriv MINDST eeen positiv ting 

I'll go first:  Jeg ææælsker min overskønne dejlige Naomi, der ligger i vognen og sover, og jeg glæder mig til at kraaamme hende når hun vågner og høre hende sige Maaamma, hygg'her ((see, på færøsk)) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

Valle81

Maggieh skriver:

I'll go first:  Jeg ææælsker min overskønne dejlige Naomi, der ligger i vognen og sover, og jeg glæder mig til at kraaamme hende når hun vågner og høre hende sige Maaamma, hygg'her ((see, på færøsk)) 

Jeg glæder mig monster enormt til at Kenny ( min mand) kommer hjem i aften og så er der weekend.

Håber vejret holder sig godt i morgenog bliver sol og tørt for så skal vi alle 6 ( 2 voksne og 4 unger) i Legoland:0)

Knus

Anmeld

23. juni 2011

morethanperfect

Maggieh skriver:

Hahah Oh my god .. Du ik rigtig klog ! 

Kan ik finten noget positivt lige pt. da jeg er syg ... Hmm ..

Men Oscar har lært og kravle , det må da være positivt

Anmeld

23. juni 2011

Trunte<3

ingen sure miner her, glæder mig over den nylige opdagelse... ( min graviditet- den 3. af slagsen)

Anmeld

23. juni 2011

Magsen

Valle81 skriver:

Jeg glæder mig monster enormt til at Kenny ( min mand) kommer hjem i aften og så er der weekend.

Håber vejret holder sig godt i morgenog bliver sol og tørt for så skal vi alle 6 ( 2 voksne og 4 unger) i Legoland:0)

Knus

eeej hvor hyggeligt

jeg skal nok  fingre for jer 

Anmeld

23. juni 2011

Loa

Ha ha 

Her er min positive ting: Jeg glæder mig til min reception imorgen. Er nemlig blevet færdig som kontorelev 

Anmeld

23. juni 2011

TineA

Ja hold da kæft en hønsegård det her forum snart har udviklet sig til at være!Jeg glæder mig til en tur i Frb have til Skt Hans i aften

Anmeld

23. juni 2011

Magsen

morethanperfect skriver:

Hahah Oh my god .. Du ik rigtig klog ! 

Kan ik finten noget positivt lige pt. da jeg er syg ... Hmm ..

Men Oscar har lært og kravle , det må da være positivt

haha det er jeg da  

det er sku da også meeget positivt Naomi er også startet :b og at rejse sig op :p

Anmeld

23. juni 2011

NinaNymannMadsen

jeg glæder mig til kl 15:05 der skal ejg med bussen ud efter min dejlige datter. og hold op hvor er ejg gode venner med sofaen indtil da. for er bare smadret idag efter flere timers gåtur nede i byen. dejligt er det hvertfald.

Anmeld

23. juni 2011

Mor Christa

haha Jeg er på !!!!
JEG GLÆÆÆDER MGI TIL AT KOMME HJEM TIL MOOAR OG FAAR SENERE!
Min dejlige søn og jeg.. Ja og min søster! Vi kører hjem til mormor og morfar senere, når min søster kommer hjem fra skole glæder mig heelt vildt - det bliver en dejlig weekend.. Vi skal til min lillebrors translokation (STAVES??!! ) i morgen tidlig - skønt!
MEN vi kommer tíl at savne farmand! Det er første gang vi skal være væk fra ham i mere end 24 timer.. Puha :O ..

DEJLIG TORSDAG TIL ALLE DERUDE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.