måløs, overrasket, ked...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2011

december-babyen

TbCp skriver:

Neeej er han med i HCAndersen spillene???

Det er bare så  godt!!! Min svigerinde står for sang og musik derude

sorry ts, det var lige et sidespring

Ja det er han og jeg er meget stolt af ham

De har jo knoklet siden maj mdr og når vi går ind i juli mdr så er det hver dag han skal afsted i hele 6 timer HVER DAG

Han elsker det og de har sådan et godt forhold imellem alle ungerne og Carsten, instruktøren er helt fantastisk med dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

TbCp

december-babyen skriver:

Ja det er han og jeg er meget stolt af ham

De har jo knoklet siden maj mdr og når vi går ind i juli mdr så er det hver dag han skal afsted i hele 6 timer HVER DAG

Han elsker det og de har sådan et godt forhold imellem alle ungerne og Carsten, instruktøren er helt fantastisk med dem

Carsten Friis var vores dramalærer da jeg gik på pæd. sem. han er en rigtig rar mand!

Håber jeg kommer ud og se stykket i år!

Anmeld

23. juni 2011

december-babyen

TbCp skriver:

Carsten Friis var vores dramalærer da jeg gik på pæd. sem. han er en rigtig rar mand!

Håber jeg kommer ud og se stykket i år!

Ja han har et godt tag på ungerne og de er rigtig glade for ham

Hvis du får mulighed for det så skal du da helt sikkert ud og se det, tror det bliver så godt.

Vi har selv været afsted flere år i træk og sidste år proklamerede min søn at han skulle være skuespiller og han skulle være med i teaterstykket i år og tænk sig, han røg skisme gennem auditionen og blev udtaget til stykket

Anmeld

23. juni 2011

TbCp

december-babyen skriver:

Ja han har et godt tag på ungerne og de er rigtig glade for ham

Hvis du får mulighed for det så skal du da helt sikkert ud og se det, tror det bliver så godt.

Vi har selv været afsted flere år i træk og sidste år proklamerede min søn at han skulle være skuespiller og han skulle være med i teaterstykket i år og tænk sig, han røg skisme gennem auditionen og blev udtaget til stykket

Hele min madns familie plejer at tage derud sammen, så håber på godt vejr!

Godt klaret af ham

Anmeld

23. juni 2011

chael

mamiolvi skriver:

Jeg har to drenge på 10 og 12 år og venter nu en efternøler med en ny mand, i aftes kom vi så til at snakke om det med at holde ferie og lade børnene være instution, jeg mener bestemt at børnene skal holde ferie med os og så tit de kan, han mente man godt lige kunne tage sig en uge hjemme uden børn så man ikke blev så træt af dem, jeg var total overrasket over hans udtagelse.. og blev engentlg ked af at jeg ikke kendte hans indstilling til dette inden jeg får et barn med ham.. hvad er jeres indstilling

Jeg har stemt blankt, da ingen af dem rigtig passer på den situation jeg står i.

Der er tvunget ferie i vores børnehave, ligesom der også er i mange andre af landets børnehaver. Og i de 14 dage der er mine krudtugler hjemme.

Jeg lyder af voldsom bækkenløsning og mange plukveer, så derfor er de kun hjemme i de 14 dage og så får de et par fridage hver især, eller hvis de skal med på tur i landet.

Vi har indkredset det til en tur i knuthenborg, da jeg ikke kan gå særlig langt, som hvis vi skulle på bakken eller andet- total røv

Så derfor får de ikke den længste ferie, men de plejer at være hjemme i godt og vel 3 uger.

Min datter gidder dog ikke være hjemme, men det kommer hun jo til når der er lukket. Hun vil gerne være sammen med sine venner, siger hun

Så ja, 14 dage bliver det til her, plus det løse.

*CAmilla 26+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.