måløs, overrasket, ked...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2011

Mumto3

mamiolvi skriver:

Jeg har to drenge på 10 og 12 år og venter nu en efternøler med en ny mand, i aftes kom vi så til at snakke om det med at holde ferie og lade børnene være instution, jeg mener bestemt at børnene skal holde ferie med os og så tit de kan, han mente man godt lige kunne tage sig en uge hjemme uden børn så man ikke blev så træt af dem, jeg var total overrasket over hans udtagelse.. og blev engentlg ked af at jeg ikke kendte hans indstilling til dette inden jeg får et barn med ham.. hvad er jeres indstilling

Haha...sagde du så ikke til ham at du faktisk havde tænkt på at du gerne ville have en uges ferie uden ham, for at undgå at blive træt af ham???

Nej ,vel....

Børn kan da være pisse irriterende, men man er jo en familie og en stræk familier bliver i min verden ikke opbygget af at man ikke er sammen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

SussieThyssen

mamiolvi skriver:

Jeg har to drenge på 10 og 12 år og venter nu en efternøler med en ny mand, i aftes kom vi så til at snakke om det med at holde ferie og lade børnene være instution, jeg mener bestemt at børnene skal holde ferie med os og så tit de kan, han mente man godt lige kunne tage sig en uge hjemme uden børn så man ikke blev så træt af dem, jeg var total overrasket over hans udtagelse.. og blev engentlg ked af at jeg ikke kendte hans indstilling til dette inden jeg får et barn med ham.. hvad er jeres indstilling

Mine børn har ALTID haft ferie når jeg har haft ferie, så enkelt er det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. juni 2011

Rikke, Liam & Linus

Tja tjo. Den er svær.

Liam er i dp lige for tiden på trods af at jeg har "ferie". Jeg læser nemlig til eksamen (skal op i morgen) og kan simpelthen ikke finde ro til det når han er hjemme.

Tilgengæld kommer han først afsted når klokken er 9.30-10 og bliver hentet når han vågner fra middagslur.

I næste uge har jeg så endelig ferie og Liam holder så også ferie i 3 uger sammen med mig. Den sidste uge bruger jeg så på at forberede mig på at skulle i praktik 1 august.

Så jo, han er afsted selvom jeg har fri. Men jeg har ikke kvaler eller dårlig samvittighed.

Anmeld

23. juni 2011

Preghiera

mamiolvi skriver:

I den alder (10 og 12 år) - der ville jeg altså ta' det stille og roligt... Jeg ville nok høre manden hvad han så ahavde tænkt sig at lave siden ungerne var i institiation og så ellers lade det være op til børnene...

En uge i institution i sommerferien er ikke noget der skræmmer mig. Der skal vel nok blive tid nok sammen og for det meste elsker  sådan nogle drenge at brænde krudt af

Hvis de vil dét , så havde jeg sgu ikke dårlig samvittighed! Ville nyde en uge med min mand

Anmeld

23. juni 2011

TbCp

december-babyen skriver:

Min søn er ene barn og keder sig noget så grusomt hvis han er hjemme. Desuden er jeg forkvalmet og sløv for tiden så han kommer i SFO i 2 uger indtil han skal starte med HCA teatertruppen ude i den Fynske Landsby..så er han optaget hver dag sammen med teateret fra kl 10-16

Neeej er han med i HCAndersen spillene???

Det er bare så  godt!!! Min svigerinde står for sang og musik derude

sorry ts, det var lige et sidespring

Anmeld

23. juni 2011

Barbamama

Børn har også brug for ferie. Og får man børn er det vel fordi man ønsker at være sammen med dem. Jeg har intet problem med at man kan holde en friDAG hvor man får slappet af, sovet og får overskud så man kan være noget for sine børn igen, men jeg har sgu så ondt af de børn der ALTID bliver sendt af sted SELVOM forældrene er hjemme

Anmeld

23. juni 2011

Corn

Ferie er noget vi alle trænger til, og som vi holder sammen.

En fridag i ny næ, hvor mor og far får nået en masse, eller har alenetid med ét barn af gangen, er en helt anden snak

Anmeld

23. juni 2011

karina1980

nu er mine børn ikke i nogen form for pasning, men jeg har så vidt muligt altid haft dem hjemme og så sørget for en masse legeaftaler.

og jo jeg kan egentlig godt blive træt af dem, men det bliver de også af mig og så finder man på en løsning, jeg tænker at børn har bedst af at være sammen med deres forældre, der går så meget tid af til alt muligt andet.

Anmeld

23. juni 2011

Vingummien

Nuhar jeg 5-6 ugers sommerferie, og min han er ikke hjemme i alle ugerne, syntes det er for lang tid han kommer væk derfra, nu der også er børnehave start, men så har han lidt fridage og skal jo selvfølgelig ikke være der hele dagen som han plejer

Anmeld

23. juni 2011

hompibompi;-)

Her holder vi alle ferie sammen, kunne ikke drømme om at sende mine unger i sfo eller dp når jeg har ferie

så den store har 7 uger og den bette har 3 uger... den store har så planlagt hele ferien, så hun er sammen med os i de 3 uger hvor vi har ferie og de andre 4 uger er fordelt på veninderne og familien

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.